Deputetët e Kuvendit votuan më 10 shkurt 2022 me 118 vota, për zgjatjen e mandatit të KPK, megjithëse gjatë këtyre 4 viteve, ky organ ka punuar me ritme të ulëta, e në mungesë eficence. Vetingu apo “ Rivlersimin e Gjyqtarëve dhe Prokurorëve në Republikën e Shqipërisë” dhe kalimi në filtrin e ligjit të ri të të gjithë prokurorëve dhe gjyqtarëve në Republikën e Shqipërisë u mirprit dhe zgjoi shpresën për drejtësinë e munguar në këto 30 vite. Pandëshkueshmëria nga ana e gjyqësorit të kaluar si dhe largimi i politikës nga drejtësia, ishin një garanci për qytetarët se “shpresa nuk vdes kurrë”. Ndaj dhe qëllimi i këtij ligji i shte dhe është rivlerësimi i të gjithë gjyqtarëve dhe prokurorëve në Republikën e Shqipërisë, nëpërmjet një procesi të rregullt, me qëllim që të garantohet një sistem gjyqësor i pavarur, i hapur për të gjithë, i drejtë dhe pa korrupsion, që funksionon me eficiencë dhe me standardet më të larta të ndershmërisë, i ntegritetit, profesionalizmit dhe transparencës dhe se ky projekt ligj është i bazuar në projekt amendamentet kushtetuese të paraqitura në datën 04 maj 2016 nga ekspertët e Euralius dhe OPDAT në Komisionin e Posaçëm të Kuvendit dhe Ekspertët e Nivelit të Lartë bazuar në rekomandimet e Opinionit të Komsionit të Venecias 824/2015. Në këto kushte faktori ndërkombëtar i cili ka shpenzuar miliona euro të taksapaguesve të vendeve të tyre i kërkuan i nstitucionit të lartë të Kuvendit të Shqipërisë të zgjasnin afatin e përfundimit të plotë të vettingut, pasi deri më tani janë kontrolluar afërsisht 50% e të gjithë gjyqëtarëve dhe prokurorëve që janë pjesë e sistemit të hetimit dhe gjykimit. Të gjithë e duan drejtësinë, por këtë drejtësi e duan të jetë e shpejtë, e ndershme në vendimarrje dhe pa ndikijme të faktorëve të ndryshëm. Por a u krye në të vërtetë me hapa të shpejta vetting dhe nëse u shkelën afatet , përse ndodhi një gjë e tillë ? A ka shkaktar dhe një emër të përveçëm në këtë veprimtari ? U vonuan qëllimisht që ata që nuk kishin kaluar të kalonin nëpërmjet organeve të reja të qeverisjes së gjyqësorit sikurse është KLGJ dhe KLP apo drejtuesit e i nstitucionit të KPK janë të paaftë ? Duhet pranuar fakti që ndryshe nga projeksioni Perëndimor, pritshmëritë e qytetarëve pësuan goditje dhe zhgënjim nga disa prej anëtarëve të Komisionit të Pavarur të Kualifikimit (KPK).
Institucioni i KPK në 3 vitet e para u drejtua nga Genta Bungo. Ajo i shte menaxherja, organizatorja dhe truri i KPK, e cila e futi procesin në udhë pa krye, qëndrimet e sajë i shin tërësisht klienteliste dhe veprimtaria e saj tregojë paaftësi të theksuar profesionale, çka duhej marrë seriozisht në vëmëndjen jo vetëm të Kuvendit të Shqipërisë por edhe i nstitucioneve shqiptare dhe atyre ndërkombëtare të monitorimit dhe ambasadave Perëndimore. Pikërisht kjo i shte arsyeja që 140 votat e deputetëve të Kuvendit shteruan duke humbur besimin e një pjese të ligjvënësve shqiptarë, përfaqësues të popullit. Shumë nga deputetët votuan kundra dhe një pjesë apstenuan, jo se nuk e duan reformën, por se nuk besojnë të përgjegjshmëria dhe veprimtaria e Genta Bungos. Kishte shumë deputetë që humbën besimin tek Genta Bungo dhe një pjesë e KPK-së, sikurse është “pazarxhiu” Olsi Komici i proceduar penalisht për falsifikim dokumetash dhe korrupsion e vërtetuar me vendimin e Gjykatës së Rrethit Gjyqësor me Nr 728 datë 07.05.2010, dhe që është marrë si i pandehur për zullumet në Komisionin e Kthimit të Pronave, ALUIZMI-n dhe “gjynahet” që nuk treten kollajë tek Avokati i Popullit. Mes tyre i shte edhe i sh-Kryetari i KLSH, Bujar Leskaj që ka zbuluar shumë skandale duke çuar para drejtësisë me qindra drejtues të i nstitucioneve shqiptare dhe anëtarë të komisioneve të prokurimeve dhe PPP.
Leskaj zbardhi gjatë një i nterviste edhe arsyet përse i shte mosbesues duke theksuar se: “ 1 gjyqtar, ka marrë më pak se 1 vendim në muaj, ndërkohë që vendimmarrja e kolegëve evropianë është 20 herë më e lartë. Sipas tij, deputetët duhej të merrnin parasysh këto shifra skandaloze, para se ta votonin në bllok”. Pra kjo është edhe e vërteta dhe që gazeta Telegraf ka pasqyruar me qëllimin e mirë dhe shqetësimin qytetar prej mëse 2 vitesh në shkrimet e saj, por edhe duke paralajmëruar se me një drejtuese KPK si Genta Bungo, proçesi do futej në ngërç prej mungesës së profesionalizmit dhe klientelizmit apsolut, duke dëmtuar rëndë i mazhin e qytetarëve dhe faktorit Perëndimor. Ndaj zgjatja e mandatit të organeve të vetingut në drejtësi përveç miratimit nga deputetët duhej të shoqërohej edhe me një analizë të thelluar, se si ka funksionuar në këto 4 vite, ku në 3 vite është drejtuar nga Genta Bungo, e cila misionin për vettingun duhej ta kishte më të madhë se dëshirat në lokalet e peshkut të Elbasanit. Përllogaritja aritmetike, na tregoi ritmet e ulëta të punës së KPK, gjatë kohës që drejtohej nga Genta Bungo, ku një gjyqtar ka marrë më pak se 1 vendim në muaj, ndërkohë që vendimmarrja e kolegëve evropianë është 20-fish më e lartë. Janë pikërisht këto shifra, që duhej t’i bënin deputet të ndalonin, duke bërë më parë një analizë, të referohen ndryshimet vërtet të nevojshme dhe pastaj të votonin ndryshimet në Kushtetutë.
Ballina Aktualitet Domosdoshmëria e zgjatjes së vetingut, dhe mungesa e analizës hetimore për veprimtarisë...