Kupa e Botës 2022: Beteja e markave sportive dhe miliona në federata

127
Sigal

Ka mbetur edhe një muaj nga nisja e botërorit të futbollit në Katar dhe përtej betejave brenda fushave të lojës, me interes të veçantë ka edhe beteja e kompanive të veshjeve sportive.

Përgatitja e 32 skuadrave sa i përket pjesës garuese nuk mund të thuhet se po hyn në fazën finale, pasi kampionatet janë në zhvillim e sipër, megjithatë nga ana organizative thuajse gjithçka ka përfunduar.

Dhe të gjithë mund të presin 18 dhjetorin për të zbuluar në Katar kampionin e ri të botës, megjithatë në nivelin e marketingut sportiv dhe veçanërisht në pjesën e veshjeve tashmë kemi fitues. Dhe është “fitues” dhe jo “fitues” sepse ka kategori të ndryshme…

Në më të rëndësishmin, që ka të bëjë me markën më të madhe që ka një marrëveshje me shumicën e federatave, dominimi i Nike është universal. Kompania amerikane do të shfaqë logon e saj në 14 ekipe (Angli, Australi, Brazil, Francë, SHBA, Iran, Kanada, Katar, Kroaci, Kore e Jugut, Holandë, Poloni, Portugali, S. Arabi), Adidas është në pozitën e dytë me saktësisht gjysma (Argjentinë, Belgjikë, Gjermani, Japoni, Spanjë, Meksikë, Uells) e ndjekur nga Puma me 6 (Gana, Zvicër, Marok, Uruguai, Senegal, Serbi) ndërsa nga një vend kanë: New Balance (Kosta Rika), Hummels ( Danimarkë), Maratona (Ekuador), Macron (Kamerun), Kappa (Tunizi).

Megjithatë, sa i përket fanellës më “të shtrenjtë”, ajo i përket Adidas-it që ka një marrëveshje me federatën gjermane e cila arrin në 56 milionë dollarë, 8 më shumë se Franca e dytë që merr 48 milionë nga marrëveshja e saj me Nike.

Në top5 informal Nike mbizotëron me 3-2 pasi ka pozicionet 2 (Francë-48 milionë), 3 (Angli-44 milionë) dhe 4 (Brazil-35 milionë), me Adidas që ka të 1-tin (Gjermania-56 milionë. ) dhe e pesta (Spanjë-25 milionë)

Dhe nëse ka diçka që ngre pikëpyetje, kjo ka të bëjë me faktin se Argjentina e Lionel Messit dhe Portugalia e Cristiano Ronaldos janë jashtë top pesëshes.