Afera e plehrave nisi më 4 shkurt 2014, kunga 12 anëtarë votuan 3, por u shënuan 9

31
  • U mbushën 10 vjet nga vendimi i Komitetit të Emergjencave, shkurt 2014- shkurt 2024, që tregon se afera korruptive e landfillëve nuk ka qënë emergjencë, por ka qënë skenar për vjedhjen e parave , i përgatitur para ardhjes së “Rilindjes” në pushtet, dhe që nisi me kompanitë e pastrimit në pushtetin lokal. Mbledhja urgjente e drejtuar nga Engjëll Agaçi në zyrën e Lefter Kokës me vetëm 5 zvëndës ministar, anëtarë të komisionit.
  • Si u krijua me VKM nr.967 dt.25 10.2013, Komiteti i Emergjencave Mjedisore, në përbërje të të cilit ishin 12 anëtare nga të cilat votuan 3 dhe 9 nuk pranuan të firmosnin. Nga 5 anëtarë prezent, ky vendim u firmos vetëm nga 3 prej tyre: Oljana Ifti e Mjedisit, Gjon Radovani i Zhvillimit Urban dhe Dritan Hila i Mbrojtjes; ndërsa Arben Isaraj i Drejtësisë dhe Ylli Manjani i Transporteve nuk pranuan të firmosnin, mbasi nuk ishin mbi 70% e anëtarëve, nuk kishte relacion për emergjencën e mbetjeve dhe komiteti ishte krijuar jashtë ligjit.
  •  Dokument për SPAK/ Vendimi u la vetëm me datë, pa numër protokolli me qëllim që të falsifikohej, prandaj duhet bërë ekspertiza e 6 firmave të tjera, nëse janë hedhur prej atyre që kanë emrat e shtuar apo janë false. Por edhe nëse janë hedhur prej tyre është mashtrim, pasi ata nuk kanë qenë në mbledhjen kur u shpall emergjenca e mbetjeve, dhe kemi të bëjmë me falsifikim formularësh që i hapi rrugë krimit financiar 430 milionë Euro me landfillet
  • Mirëpo, ky komitet nuk ka pasur të drejtë ligjore për një mvendim të tillë, ndërsa SPAK, përveç paligjshmërisë së krijimit të komitetit, të hetojë dhe faktin, që ky komitet ka bërë vetëm mbledhjen e datës 5 shkurt 2014 dhe është shpërndarë, ndërsa vendimi me 3 firma reale e 6 firma false është përdorur për dhënien e të 3 landfilleve. Krijimi i Aktit Normativ nga Agaçi me 6 anëtarë, për të kapur 51% dhe justifikuar vjedhjen.
  • Dokument për SPAK/ Vendimi u la vetëm me datë, pa numër protokolli me qëllim që të falsifikohej, prandaj duhet bërë ekspertiza e 6 firmave të tjera, nëse janë hedhur prej atyre që kanë emrat e shtuar apo janë false. Por edhe nëse janë hedhur prej tyre është mashtrim, pasi ata nuk kanë qenë në mbledhjen kur u shpall emergjenca e mbetjeve, dhe kemi të bëjmë me falsifikim formularësh që i hapi rrugë krimit financiar 430 milionë Euro me landfillet
Sigal

Dokumenti që po publikojmë, tregonse afera korruptive e landfilleve, nuk ka qenë “emergjencë e mungesë përvoje menaxhimi kur u vodhën”, por ka qenë skenar para ardhjes së “Rilindjes”në pushtet, prej grupit “Rama-Zoto- Mërtiri”.Ndërsa zyrtarisht, zbatimi ka nisur dy muaj pasi Edi Rama hyri në zyrë, me VKM nr. 967, datë 25.10.2013, për krijimin dhe detyrat e Komitetit tee Emergjencave Mjedisore. Me këtë vendim qeverie, Babloku krijoinjë komitet fantazmë të paligjshëm e shtojcë “kukull” të Ministrisë së Mjedisit, përbërë vetëm nga 11 zv/ministra të 11 ministrive dhe Ministri i Pushtetit Vendor, që u zëvendësua nga zëvendësja e Lefter Kokës.

Fakti, që ky vendim kishte si objektvetëm kompetencën për shpalljen efillimit dhe mbarimit të emergjencës mjedisore në Shqipëri, tregon se ështësajuar qëllimisht në favor të skenarit tee landfilleve, mbasi në atë kohë ishin dhe janë ende në fuqi 3 ligje e 6 vendime për mbetjet.

Nga 5 anëtarë prezent, ky vendim u firmos vetëm nga 3 prej tyre, konkretisht nga Oljana Ifti e Mjedisit, Gjon Radovani i Zhvillimit Urban dhe Dritan Hila i Mbrojtjes; ndërsa Arben Isaraj i Drejtësisë dhe Ylli Manjani i Transporteve nuk pranuan të firmosnin, mbasi nuk ishin mbi 70% e anëtarëve, nuk kishte relacion për emergjencën e mbetjeve dhe komiteti ishte krijuar jashtë ligjit

Më 5 shkurt 2014, kryeministri Edi Ramai shoqëruar nga sekretari Ëngjëll Agaçi, zhvilloi një mbledhje urgjente në zyrën e Lefter Kokës, vetëm me 5 anëtarë tee komitetit. të Mbetjeve.

Për atë mbledhje, ishin njoftuar vetëm këta anëtarë zv/ministra: Oljana Ifti e Mjedisit, Ylli Manjani i Transporteve, Gjon Radovani i Turizmit, Arben Isaraj i Drejtësisë e Dritan Hila i Mbrojtjes, ndërsa 7  të tjerët nuk ishin, fakt që nuk mund tee besohet se kanë shpërfillur Ramën.

Po me 5 shkurt 2014, referuar pikës 4/C të vendimit të qeverisë, u hartua një vendim pa numër protokolli, ku deklarohej se komiteti kishte vendosur: Shpalljen e emergjencës të mbetjeve; ndërhyrjen urgjente dhe angazhimin e 12 ministrive që kishin anëtarë në komitet. Nga 5 anëtarë prezent, ky vendim u firmos vetëm nga 3 prej tyre, konkretisht nga Oljana Ifti e Mjedisit, Gjon Radovani i Zhvillimit Urban dhe Dritan Hila i Mbrojtjes; ndërsa Arben Isaraj i Drejtësisë dhe Ylli Manjani i Transporteve nuk pranuan të firmosnin, mbasi nuk ishin mbi 70% e anëtarëve, nuk kishte relacion për emergjencën e mbetjeve dhe komiteti ishte krijuar jashtë ligjit. Mirëpo Rama, miratoi menjëherë AktNormativ për emergjencën e mbetjeve, duke përdorur një vendim tjetër në emër të komitetit, ku ishin shtuar 6 firma për të krijuar shumicën me 9 anëtarë. Prandaj vendimi u la vetëm me datë, por pa numër protokolli miratimi e regjistrimi, dokument i falsifikuar që e ka në dosje dhe SPAK, ndërsa hetues të Byrosë Kombëtare të Hetimit kanë dorëzuar dhe dokumentin origjinal me 3 firma sipas pamfleti.

Mirëpo, ky komitet nuk ka pasur të drejtë ligjore për një mvendim të tillë, ndërsa SPAK, përveç paligjshmërisë së krijimit të komitetit, të mhetojë dhe faktin, që ky komitet ka bërë vetëm mbledhjen e datës 5 shkurt 2014 dhe është shpërndarë, ndërsa vendimi me 3 firma reale e 6 firma false është përdorur për dhënien e të 3 landfilleve

SPAK duhet ta administrojë si provë atë dokument dhe të bëjë ekspertizën e 6 firmave të tjera, nëse janë hedhur prej tyre që kanë emrat e shtuar apo janë false; por dhe nëse janë hedhur është mashtrim, mbasi ata nuk kanë qenë në mbledhjen e shpalljes së emergjenca së mbetjeve në shkallë vendi, kështu që edhe nëse 6 firmat janë reale, kemi të bëjmë me falsifikim e mashtrim. Me këtë vendim fals, kryeministri ka nisur procedurat e dhënies së landfilleve në Elbasan e Fier dhe më pas në Tiranë, por dhe vetë Rama, pyetjeve të bëra në komisionin hetimor për bazën ligjore të shpalljes së emergjencës, iu përgjigj: – “Qeveria ka zbatuar vendimin e komitetit”. Mirëpo, ky komitet nuk ka pasur të drejtë ligjore për një vendim të tillë, ndërsa SPAK, përveç paligjshmërisë së krijimit të komitetit, të hetojë dhe faktin, që ky komitet ka bërë vetëm mbledhjen e datës 5 shkurt 2014 dhe është shpërndarë, ndërsa vendimi me 3 firma reale e 6 firma false është përdorur për dhënien e të 3 landfilleve.