I hidhni farat e kungullit? Mos e bëni më! Ja vlerat kurative të tyre…

235

Sa herë që e gjeni veten duke gatuar kungull, veprimi i parë që ju merrni është të hidhni farat. Asgjë nuk mund të jetë më e gabuar!

Këto fara të jashtëzakonshme përmbajnë zink, fosfor, bakër, kalium, hekur dhe magnez dhe ato janë aq të pasura saqë mund të përkufizohen si shtesa të vërteta ushqimore.

Nga përdorimi i tyre në mënyra të ndryshme mund të merrni një numër të madh përfitimesh, që ju kurrë nuk i keni imagjinuar. Këtu janë disa shembuj.

1.Ato janë të rekomanduara për ata që vuajnë nga osteoporoza

2.Ndihmojë njerëzit me artrit, reduktojnë inflamacionin

3.Promovojnë shëndetin e prostatës

4.Zvogëlojë rrezikun e formimit të gurëve të veshkave

5.Ndihmojnë në uljen e niveleve të këqija të kolesterolit, duke qenë të pasur me fitosterole

6.Përmbajnë L-triptofan, një përbërje që ka veti natyrale antidepresante

7.Promovojnë prodhimin e serotoninës dhe na ndihmojnë të ulim problemet e gjumit dhe ankthit

8.Mund të jenë të dobishme në trajtimin e fryers së zorrëve.