Holandezët, projekt në Shqipëri për mbrojtjen kundër stuhive në detin Adriatik

640
Sigal

Kompania holandeze Delta Marine Consultants ka nënshkruar një marrëveshje licence me kompaninë zvicerane SEL AG për përdorimin e XblocPlus në projektin Marina Porto Albania. Do të jetë aplikimi i parë ndërkombëtar i versionit më të fundit të DMC-së për njësitë e blinduara XBloc. Prodhimi i Xbloc pritet të fillojë në fillim të vitit 2019 dhe objektivi është të përfundojë deri në fillim të vitit 2020. Blloqet janë parashikuara për të mbrojtur marinën kundër valëve të stuhishme në detin Adriatik, të cilët mendohet të jenë 2.5 m3 XblocPlus në bagazhin e valëve të anijes në kombinim me 3 m3 njësi Xbloc në kokën e valëve të ngritjes. Me gjashtë muaj pas futjes në treg, XblocPlus tashmë është përzgjedhur për dy projekte të profilit të lartë. Projekti i parë holandez me XblocPlus është zbatimi i projektit ‘Afsluitdijk’ ku blloku zbatohet me emrin Blloqet Levvel, të emëruar pas konsorciumit Levvel (Bam, Van Oord dhe Rebel), që do të forcojë bregun kombëtar holandez, zbatuar nga autoriteti Rijkswaterstaat. XblocPlus është një zhvillim i mëtejshëm i Xbloc, i cili është aplikuar në ndërtimet me valë të hapura në të gjithë botën gjatë 15 viteve të fundit. Krahasuar me blloqet e tjera në treg, XblocPlus kërkon shumë më pak blloqe konkrete dhe më pak material për të mbuluar të njëjtin bërthamë.
Për shkak të ngjashmërisë me pllakat e çatisë, vendosja e bllokut të rregullt të njësisë së re është i shpejtë, i sigurt dhe efikas. Ai gjithashtu u jep mbrojtje bregdetare dhe mbrojtjeve të bregut një pamje shumë të butë. Në projektin Marina Porto Albania do të përdoren të dyja llojet. XblocPlus do të zbatohet në pjesët e hapura të drejtpërdrejta, ku blloqet mund të vendosen në mënyrë të shpejtë dhe efikase në modelin ‘rooftile’, ndërsa fleksibiliteti i njësisë Xbloc origjinale do të përdoret në valët e hapura, ku ajo siguron mbrojtje në zonat me sipërfaqe të lakuar./Monitor