Ja 12 këshilla për një ushqim të shëndetshëm

450
Sigal

Pi të paktën një litër e gjysmë ujë në ditë, ka zero kalori, redukton ndjenjën e urisë dhe ndihmon të liroheni nga toksina

1. Ha gjithçka, por pa e ekzagjeruar

Nuk ekziston një ushqim i kompletuar që të përmbajë substancat e nevojshme për organizmin dhe në sasitë e duhura. Prandaj, për të siguruar marrjen e të gjithë ushqyesve dhe për të qëndruar të shëndetshëm, duhet që ushqimi yt të jetë sa më i larmishëm. Për të mos munguar sheqernat, proteinat, vitaminat, yndyrat dhe kripërat minerale bëj kështu: në vend të konsumimit të tepërt të makaronave, konsumo oriz dhe drithëra, zëvendëso mishin e kuq me mishin e bardhë ose me atë të derrit një apo dy herë në javë. Ndonjëherë ha peshqit më të payndyrshëm dhe ndonjëherë ato me shumë yndyrë. Në këtë mënyrë nuk ke nevojë të vraposh tek integratorët (plotësuesit) për të mbushur mungesat ushqimore.

2. Pasuroje menynë tënde me fibra

për më tepër lexoni Gazetën Telegraf