Gazeta Telegraf/
Miliona abuzime me tenderat e ushqimeve të kopshteve,
tortuarve, sheshit qëndrorë dhe ndriçimeve të rrugëve
Gjatë auditimit u konstatuan shkelje dhe parregullsi të dispozitave ligjore në fuqi në fushën e zbatimit
të procedurave të prokurimit publik lidhur me përcaktimin e kritereve për kualifikim si dhe vlerësimine ofertave ekonomike, dhe konkretisht:
-Në 8 procedura prokurimi, kërkesat e veçanta për kualifikim, janë të paargumentuara duke
kërkuar që Operatorët Ekonomikë (OE) të disponojnë nivele të kategorisë së licencës për punime
më të larta se volumet e punimeve të vetë objektit, po ashtu dhe numër të punonjësve, pasi niveli i
punimeve që do të kryhen për çdo kategori punimi dhe numri i punonjësve nuk përputhet me
volumet e punës, veprim në papajtueshmëri me nenet 8 e 18 të ligjit nr. 8402, datë 10.9.1998 “Për
kontrollin dhe disiplinimin e punimeve të ndërtimit”, të ndryshuar dhe nenin 61 të VKM nr. 914,
datë 29.12.2014, “Për miratimin e rregullave të prokurimit publik”.
-Në 4 procedura prokurimi, për “Blerje ushqime për nevoja të furnizimit QEA (Konviktet, kopshte
& çerdhe)”, nuk ka dokumentacion ku të jetë përcaktuar numri i nxënësve që përfitojnë bursë
(ushqim e fjetje) dhe frekuentimi, nuk ka analizë kosto të mallrave dhe specifikime teknike të
mallrave, punëve dhe shërbimeve përkatëse. Nuk kanë përcaktuar treguesit, standardet, mënyrwn e
ruajtjes dhe transportimit dhe cilësinë, si dhe për dy artikuj (Makarona e Biskota), kanë përcaktuar
referencat e markave, në papajtueshmëri me nenin 23 të LPP dhe nenin 27 të VKM nr. 914, datë
29.12.2014.
-Në 2 procedura prokurimi është vendosur kriteri që “OE të ketë në staf Mjekun e Shoqërisë nga
muaji dhjetor 2014 e vazhdim”, duke vendosur kufizime kohore, kur VKM nr. 741, datë
06.11.2003, e kërkon mjekun në mënyrë të përhershme. Kërkesa nuk është vendosur në asnjë nga
procedurat e tjera të prokurimit, duke pabarazi dhe diskriminim dhe vepruar në papajtueshmëri me
nenin 1, 2, 20 të LPP.
-Në 8 procedura prokurimi, nuk ka asnjë të dhënë për përllogaritjen e fondit, nuk ka urdhër për
ngritje të grupit të punës për hartimin e detyrës së projektimit, nuk ka të dhëna dokumentare se si
është hartuar projekti dhe preventivi, nuk ka procedura marrje në dorëzim projekti, veprim në
papajtueshmëri me nenin 59 të VKM nr. 914, datë 29.12.2014.
-Në procedurën e prokurimit “Rivitalizimi i parkut perëndimor të qendrës dhe nënkalimi i unazës
perimetrale”, është shpallur fitues BOE me mangësi në plotësimin e kritereve të kualifikimit, pasi në
kontratën e bashkimit të përkohshëm të shoqërive nuk ka të përcaktuar punët konkrete që do të
kryejë çdo OE, si dhe kur njëri nga OE nuk plotëson kriterin e numrit të punonjësve. Vlerësimi nga
KVO, është në papajtueshmëri me kërkesat e LPP, pasi ka kualifikuar ofertues të cilët nuk
plotësojnë kriteret për kualifikim kur duhet ti kishte skualifikuar dhe kërkuar anullimin dhe përsëritjen
e procedurave.
-Në 2 procedura prokurimi “Rivitalizimi i parkut perëndimor të qendrës dhe nënkalimi i unazës
perimetrale” dhe “Rikonstruksion i shëtitores së bulevardit “Osumi”, janë shpallur fitues të njëjtit
BOE, për të njëjtën shtrirje kohore të afatit të kontratës, kur kanë paraqitur të njëjtat makineri dhe
fuqi punëtore. KVO, për tenderin e parë, nuk duhej ta shpallte fitues BOE pasi nuk plotëson numrin
e fuqisë punëtore si dhe në kontratën e bashkimit të përkohshëm të shoqërive nuk ka të përcaktuar
punët konkrete që do të kryejë dhe duhej ta kishte skualifikuar dhe kërkuar anullimin dhe përsëritjen
e procedurave.
-Në procedurën e prokurimit “Rikonstruksion dhe rikualifikimi urban i lulishtes perëndimore (loti
opsional) dhe suplementi i sheshit qendror “Teodor Muzaka”, është shpallur fitues BOE me mangësi
në plotësimin e kritereve të kualifikimit, pasi nuk plotëson kategoritë e licencës për punimet që ka
marrë përsipër të kryejë si dhe numrin e punonjësve në përputhje me përqindjet e përcaktuara në
kontratën e bashkimit përkohshëm të OE, veprim në papajtueshmëri me nenin 74 të VKM nr. 914,
datë 29.12.2014.
-Në procedurën e prokurimit “Rikonstruksion i trotuareve, parmakëve dhe ndriçimit në segmentin
Ura e Varur-Ura e Goricës”, kanë klasifikuar si ofertë të vlefshme të vetmin OE të mbetur në garë,
kur nuk plotëson numrin e punonjësve, në papajtueshmëri me kërkesat e LPP, pasi ofertuesi duhet të
ishte skualifikuar dhe kërkuar anullimi dhe përsëritja e procedurës.
-Në 2 procedura prokurimi “Rikonstruksion i trotuareve, parmakëve dhe ndriçimit në segmentin Ura
e Varur-Ura e Goricës”, dhe “Rikonstruksion dhe rikualifikimi urban i lulishtes perëndimore (loti
opsional) dhe suplementi i sheshit qendror “Teodor Muzaka”, janë shpallur fitues të njëjtit BOE për
të njëjtën shtrirje kohore të afatit të kontratës, kur nuk plotësojnë kushtet për kualifikim pasi kanë
paraqitur në 11 raste të njëjtat makineri dhe të njëjtën fuqi punëtore. KVO, nuk duhej ta shpallte
fitues BOE dhe duhej ta kishte skualifikuar dhe kërkuar anullimin dhe përsëritjen e procedurave.
-Në procedurën e prokurimit “Rehabilitimi i fasadave përgjatë bulevardit Republika”, është shpallur
fitues OE në kushtet kur nuk plotëson kërkesën për përvojë të suksesshme në ekzekutimin e punëve
të ngjashme të së njëjtës natyrë, si dhe kur nuk konfirmon shlyerjen e detyrimeve të energjisë
elektrike, ndërkohë ka s`kualifikuar OE, me vlerë më të ulët, në të njëjtat kushte për vërtetimin e
pagesës së energjisë elektrike duke vepruar me dy standarde vlerësuese dhe në papajtueshmëri me
nenet 1, 2, 51 dhe 53 të LPP, si dhe dëm ekonomik në vlerën prej 3,842 mijë lekë.
-Në procedurën e prokurimit “Rikonstruksion dhe rikualifikim i parkut “Dëshmorët e Kombit”,
trotuareve dhe unazës perimetrale”, ku është s`kualifikuar pa të padrejtë BOE me ofertë më të ulët,
rezulton se OE ankues dhe i shpallur fitues disponon të dhëna të hollësishme për dokumentacionin e
OE të skualifikuar, kur dokumente e ngarkuara në sistemin e prokurimit, përpunohen e ruhen që të
sigurojnë integritetin dhe konfidencialitetin e ofertave.
-Në procedurën e prokurimit “Rikonstruksioni i trotuareve rruga Antipatrea, segmenti gjykatë
Bashki”, KVO ka s`kualifikuar me të padrejtë OE, me vlerë më të ulët të ofruar, duke shkaktuar
dëm ekonomik prej 964 mijë lekë, duke vepruar në papajtueshmëri me nenin 1 të LPP dhe nenin
66 të VKM nr. 914, datë 29.12.2014.
KLSH, duke i konsideruar veprimet e kryera nga K.GJ. në cilësinë e Kryetarit të NJHDT, M.K.
në cilësinë e anëtarit të NJHDT, R.K. në cilësinë e anëtarit të NJHDT, E.P. në cilësinë e Kryetarit
të KVO, M.S. në cilësinë e Anëtarit të KVO dhe L.B. në cilësinë e anëtarit të KVO, apo dhe
personave të tjerë të cilët mund të rezultojnë si përgjegjës gjatë hetimeve, si veprime me pasoja të
rënda për interesat e ligjshme të shtetit dhe të dënueshme sipas ligjit nr. 7895, datë 27.01.1995
“Kodi Penal i Republikës së Shqipërisë”, me shkresën nr. 1104/14 datë 29.06.2016, ka bërë
kallëzim pranë Prokurorisë së Rrethit Gjyqësor, Berat, për konsumimin e elementëve të figurës së
veprave penale të “Shkelja e barazisë së pjesëmarrësve në tender apo ankande publike” dhe
“Shpërdorimit të detyrës” parashikuar nga nenet 258 dhe 248, të Kodit Penal.