Suplementi Pena Shqiptare/ Luan Rama: Omeri dhe poezia e humbur

166
Sigal

 

Ne zbritëm nga kati i shtatë

dhe porta e atelierit të tij u mbyll.

Omeri i la aty kokat e tij të vetmuara

në mërmërimën e tyre, që veç një ëngjëll mund t’i dëgjonte.

Rita, Omeri, unë,

ulur rreth një tavolinë orientale pranë Bulevardit Arago.

Pjatanca ngjyrë ari më kujtoi Salomenë e Herodit

dhe kokën e prerë të Gjon Pagëzorit.

Ne pinim verë të kuqe

dhe Omeri këmbëngulte se kokat e tij nuk janë të prera,

se kokat e tij nuk kanë veshë,

se kokat e tij edhe symbyllur shohin.

E kështu na ngjan se koka e bardhë e Omerit

ka mbledhur brenda tij kokat e botës,

bashkëfshatarë, lypës, dervishë, të çmendur,

fëmijë dhe gra në ekstazë.

Omeri bën nudo mjalti dhe vreshti,

si në këngën e Solomonit.

Unë rrëmbej një letër dhe shkruaj ca vargje,

pastaj Rita shton disa vargje të tjerë!

Shkruajmë për martesën e Omerit me pikturën

dhe të dashurat e tij lyer në bojë vaji:

në hapësirat e pamata, të bardha,

veshur ashtu në të kuqe, veshur në të zezë.

Omeri qesh dhe i lumtur mbyll sytë.

mbi pjatën orientale shkruhet poezi.

Një poete dhe një ashik i poezisë,

vargje ngjyer me verë,

fjalë zemre, mjalti e flake,

pastaj ne shkojmë.

Omeri ngjit shkallët drejt skajit të tij qiellor,

pranë kokave të tij që presin,

ngjitet në qiellin e tij herë-herë në jeshil e okër.

Parisi ka diell dhe në «Café de Flore»

përqafohen të dashuruarit.

Nata shkon të prehet mbi Sacré-Coeur,

por ah, një ditë më vonë,

Rita e ka humbur në hotel poezinë.

Kushedi nga enden fjalët, ndoshta nëpër erë

Rita ka trisht dhe nxiton drejt aeroportit.

Ndërkohë që fjalët si fluturat kanë humbur,

ndoshta një tjetër ditë, thotë me vete ajo,

pse jo, një natë vere në atelierin e mjeshtrit të kokave,

mes hapësirës plot yje,

dhe atëherë penët tona do të ngjyejnë në zemrën e piktorit

prushin që ende s’është shuar…

Luan Rama