Në Itali fjala “kupon” po kthehet në makth! Biletat e avionëve dhe koncerteve muzikore nuk rimbursohen, qytetarët protestojnë

313
Sigal

“Kuponi” vazhdon të jetë një nga fjalët më të përdorura të Fazës 2 në Itali. Edhe pse kjo fjalë ka kuptim pozitiv për klientët dhe konsumatorët e shërbimeve, ajo tashmë nënkupton fjalët “pa rimbursim”. Kjo gjë po ndodh me udhëtimet në avion por edhe me shfaqjet.

Për rastin e biletave të linjës ajrore ishte institucioni Anti-trust që ndërhyri duke i kërkuar Parlamentit të ndryshojë ligjin që lejon kompanitë të mos kthejnë biletat për mijëra fluturime të anuluara, ndërsa për shfaqjet situata është më e ndërlikuar. Ndërkohë, ADUC sapo ka filluar një ankesë pranë vetë Autoritetit Anti-trust dhe një raport para Komisionit Evropian.

Midis adhuruesve të muzikës, më të inatosur janë mbi 40,000 të cilët kishin marrë një biletë për dy datat italiane të Paul McCartney, kryesisht duke përdorur platformën TicketOne. Ish anëtari i grupit Beatles ishte dashur të luante në 10 qershor në Napoli dhe 13 në Lucca por të dy koncertet u anuluan.

Arsyet për kaq shumë zhgënjime janë mbi koston e biletave, që shkon deri në 600 €, dhe unikaliteti i ngjarjes, mbase e papërsëritshme. Artisti i Liverpool-it në fakt e kishte bërë të njohur me muaj se këto do të ishin datat e fundit në Itali. A do të kthehet ai sidoqoftë? Dhe kur? Ata janë dy panjohura të mëdha që peshojnë për fansat e tij, shumë prej të cilëve nuk janë veçanërisht të interesuar për muzikën bashkëkohore. “Sopruso” është një fjalë e përsëritur mes letrave të tifozëve të McCartney që kanë mbërritur në Republikë javët e fundit. Është e vërtetë, megjithatë, që të gjitha paketat “VIP”, të cilat përfshinin shumë shërbime shtesë dhe, për këtë arsye, ishin më të shtrenjtat, do të kthehen në para të gatshme. Ndërkohë, njëzet mijë spektatorë kanë marrë kuponin e tyre.

Por problemi prek të gjithë, madje edhe ata që kishin rezervuar koncerte të tjera: askush nuk ka sigurinë se ai artist do të kthehet dhe, edhe nëse kthehet, data mund të mos jetë në përputhje me angazhimet e konsumatorit.