Një mënyrë për të riformuar mendimin tuaj negativ dhe për të reduktuar stresin!

129
Sigal

A nuk do të dëshironit të ndaloni mendimet tuaja stresuese dhe plot ankth? Rezulton se mundeni, dhe ndërkohë mund ta bëni veten të ndiheni dhe të veproni gjithashtu më mirë. Kjo është baza e terapisë kognitive të sjelljes, e cila shpërtheu në skenën psikologjike në vitet 1960 dhe që atëherë ka marrë vlerësime të shumta.

Sipas Aleancës Kombëtare për Sëmundjet Mendore, CBT, siç quhet, është krijuar për të “zbuluar modele jo të shëndetshme të mendimit dhe se si ato mund të shkaktojnë sjellje dhe besime vetë-shkatërruese”. Mund të mos jetë për të gjithë. Terapistët zakonisht caktojnë “detyrat e shtëpisë”, kështu që kërkon pjesëmarrje aktive nga ana e klientit dhe nuk trajton çështjet themelore si trauma e fëmijërisë ose problemet sistemike në familje.

Por për ata që dëshirojnë të punojnë, terapia njohëse e sjelljes mund të jetë pikërisht ajo që urdhëroi mjeku. CBT është treguar në provat klinike të rastësishme për të lehtësuar depresionin, ankthin, të menduarit obsesiv, çrregullimet e të ngrënit dhe gjumit, abuzimin me substancat, çrregullimin e stresit post-traumatik dhe më shumë.

Ndonjëherë ndodhin gjëra të këqija në jetë, dhe kjo është vetëm një pjesë e saj. Por ndonjëherë njerëzit përjetojnë më shumë depresion ose më shumë ankth sesa kërkon domosdoshmërish situata. Specialistët ose psikologët mund t’i ndihmojmë ata të hedhin një vështrim në mendimet dhe sjelljet e tyre gjatë atyre periudhave për të parë nëse ka mënyra për t’i ndryshuar ato mendime për të reduktuar stresin e tyre.

Terapia konjitive e sjelljes përfshin detyrat e shtëpisë, dhe shumë nga ato detyra shtëpie kanë të bëjnë me ju që t’i kushtoni vëmendje të theksuar në një mënyrë të re dhe të ndryshme asaj që po bëni, si ndiheni dhe çfarë po ndodh në mendjen tuaj. CNN