Provimet e Maturës, Nora Malaj: Kukulla Besa gjeti “gabimin” , te opozita dhe iku turravrap

417
Sigal

Nga Nora Malaj:

Kukulla Besa gjeti “gabimin” , te opozita dhe iku turravrap .

(Për t’i dhënë Çezarit atë cfarë i takon Çezarit! )

Sot maturantën protestuan para Ministrisë së Arsimit !
Protestuan për provimet e maturës shtetërore , në lenden e gjuhës dhe të letersisë . Protesta sot ishte një shuplakë e fortë për të gjithë kete çorovole që Ministria e Arsimit ka kohe qe po e gatuan .
Asnjeherë , në asnjë kohë , provimi i letersisë nuk ka qenë kaq i kontensuar , sesa kete herë , në kete maturë shtetërore .
Dhe nxenesit kanë te drejtë.
E drejta e tyre për të protestuar buron nga fakti që titullja e ministrisë jam e bindur që nuk e di që kjo kurrikul është ne vitin e saj të dytë dhe ende mësuesit nuk e kanë berë të tyre lendën që ua japin maturantëve .
Zonja ministresh që drejton ministrinë ende nuk e di që kjo kurrikul mbarekombetare është ende nje dokument , që nuk ka as firmën e saj dhe as të paraardhsese, pasi dy vite me parë ndonëse ishte ne fazë pilotimi u hodh si kurrikul ne te gjithe sistemin , po ende i pa testuar plotësisht dhe që mbart një mijë e një probleme.
Maturantët protestuan se ata u ndjenë te keqperdorur, pasi teza ishte ndërtuar me pyetje që prodhonin subjektivizëm dhe që ishte e pamundur të japin përgjigje shteruese dhe te sakta ne zgjedhje me alternativë .
Kjo i penalizon ata dhe e benë me të veshtirë vlerësimin objektivë të ketij provimi.
Maturantët besuan te ministria dhe u zhgënjyen për standartin e tezës dhe cilësinë e saj , kur kjo maturë ishte si gjysma gjeli, nën tërmetin e pandeminë dhe vepra e Lasgushit “Ylli i zemrës” është shkalla më e lartę e veshtiresisë, pasi njohja me vepren është ne vitin e dytë të hyrjes së saj , në kurrikulën parauniversitare dhe ne kushtet e Pantemisë shfrytëzimi i bibliotekave ishte e pamundur , e si e tille vepra mbetej e palexuar dhe e panjohur nga nxenesit dhe kjo është paaftësi nga ana e ministrisë , për të kuptuar realitetin ku jetojmë dhe mekanizmi sesi punon Ministria e Arsimit .
Maturantët u revoltuan me të drejtë, pasi ishin të qartë që 7 muaj nuk kishin berë mesim dhe besuan që politikberësit e ministrisë nuk do të talleshin me padijen e tyre per t’i “kryqëzuar” edhe pse materialet ishin pjesë e programit , po jo të realizuar .
. Matura nuk është qëllim ne vetvete , po është provimi i formimit , ku nxenesi nuk garon po ka dëshire dhe aftësi të tregoj sa di , si di dhe sa kulturë dhe dije të qendrueshme ka marr nga programi shkollorë .
Maturantët me të drejtë protestuan , pasi ata nę revoltën e tyre kërkesat i kanë të qarta , jo programi orjentues të ishte pjesë e pyetjeve , por programi që ata kanë realizuar gjatë kësaj periudhe pandemie duhet të ishte pjesë e fondit të pyetjeve.
Maturantët dhe bashkë me ta dhe prinderit e mësuesit janë të shqetësuar , cfarë do të behet me ta ???
Qartësisht ministria dhe Komiteti i Maturës Shteterore duhet të përgjigjet me zgjidhjen e problemit te tyre.
E kam thene qe ne krye te herës , kjo Pantemi tregoi se ku ka mbrritur arsimi sot.
Asgjë nuk do t’i kishte kushtuar Komitetit të Maturës Shteterore për të
marr vendimin , që ketë vit , të mos i realizonte provimet e maturës ,pasi dihet që Matura tashmë është dalëse dhe ashtu si ministritë e vendeve simotrat nëper rajon dhe botë , t’i vlerësonte maturantët me noten mesatare të tre viteve duke respektuar edhe situatën e jashtëzakonshme të Pantemisë , të mbrojtjes se jetës te maturantëve .
Komiteti i Maturës Shtetërore si organi pergjegjes per kete provim
shtetërorë , duhet të merrte pergjegjesisë dhe pertej organizimit të standartit të provimit, që kete vit ishte në nje qasje teresisht ndryshe dhe testin dhe modelin e testimet me alternativa , qe ishte per herë të parë në kete provim kombëtarë , duhet ta kishte orientuar , qartë , saktë dhe me nivel mesatarë , jo qëllim
për të ndërtuar pyetje të vështira , me pergjigje alternative subjektive.
Personalisht e di sa i rëndësishëm dhe sa shumë përgjegjësi kërkon provimi i maturës Ai , do mirësi ,profesionalizëm dhe dashuri per t’u berë dhe nuk është qëllim për të kapur dhe penalizuar nxenesit e mësuesit .
Tek memet e nxënësve “Çfarë bëri Turi, se na iki truri!” është shuplaka me e madhe që i maturantët ia drejtojnë sistemi të sotëm
arsimor !
Dhe të mos harrojmë që ata janë të traumatizuar , të pambrojtur, të çorientuar, të paqartë dhe të stresuar pas karantimit që kaluan .
E tani ,detyra e Komitetit të Maturës Shtetërore është të veproj , të analizojë situatën, të dëgjoj maturantët e mos të penalizoj askënd prej tyre, po të kuptoj realitetin dhe t’u japi shancin të gjithë nxenesve që sot protestuan për dijen dhe në mbrojtje të saj!
Jo penaliz , po vleresim , trasparencë dhe zbatim të standarit dhe cilësisë , pa subjektivizëm!
Maturantën sot i bënë radiografinë arsimit shqiptarë !
Fatkeqesisht Arsimi është prekur nga Govid 19 ! Duhet intubuar që të shpëtojmë arsimin dhe të mbrojmë të rinjtë tanë !Këtë tregoi protesta sot! Këtë ua kemi borxh maturantëve tane të mencur dhe të dlirë!

Kukulla Besa gjeti “gabimin” , te opozita dhe iku turravrap .(Për t’i dhënë Çezarit atë cfarë i takon Çezarit! )Sot…

Gepostet von Nora Malaj am Freitag, 12. Juni 2020