Këshilla mjekësore: Konsumoni sa më pak pije energjike, mund t’ju shkaktojnë hepatit

94

Mjekët po paralajmërojnë mbi rreziqet e konsumimit të tepërt të pijeve
energjike, pasi një burrë i moshës se m
50-vjeçari,
emri i të cilit nuk është bërë i ditur, është diagnostikuar me dëmtime serioze
në mëlçi.

Ai tregon
se filloi të kishte dhimbje të tmerrshme në stomak dhe anoreksi pasi pinte 4
deri në 5 kanoçe me pije energjike për të qenë aktivë në punë.

Gjendja
filloi të përkeqësohej me të përziera dhe të vjella. Në fillim mendoi se këto
ishin simptoma të gripit, por u shqetësua kur filloi t’i zverdhej lëkura.

Mjekët në
Kolegjin Mjekësor Universitar Florida zbuluan se këto simptoma vini si pasojë e
hepatitit akut, një sëmundje e rëndë e mëlçisë.

Hepatiti
zakonisht shkaktohet nga konsumimi i tepërt i alkoolit ose drogës, por pacienti
thotë se nuk pinte alkool, duhan apo gjëra të jashtëligjshme.

Mjekët
thonë se ka shumë mundësi që hepatiti të jetë shkaktuar nga overdoza e
vitaminës B3, e njohur si niacin, që gjendet në sasi të lartë tek pijet
energjike.

“Një
kanoçe nga një pije energjike përmban 40 mg niacin, ose 200% të sasi së
rekomanduar në ditë. Ai konsumonte 4 deri në 5 kanoçe në ditë për më shumë se
21 ditë rresht”, thonë mjekët.

Pacientit
i është ndaluar kategorikisht konsumimi i pijeve energjike.

esme, i cili
konsumonte 5 kanoçe në ditë, u infektua nga hepatiti akut.