Ja 10 super ushqimet që rregullojnë çrregullimet hormonale

113

Prishja e balancës
hormonale dhe inflamacioni shfaqen shpesh duke u bërë fajtor për simptoma të
tilla si; dhimbje trupi, lodhje, tension të lartë të gjakut, dhimbje koke,etj..

 

Për fat të keq
ata mund të rrisin rrezikun e sëmundjeve më të rënda, të tilla si kanceri dhe
diabeti.

Lajm i mirë
është se nëse konsumoni disa ushqime të caktuara do të ndihmojë për të
balancuar hormonet tuaja dhe për të zvogëluar inflamacionin. Për të ndihmuar të
ulësh rrezikun për sëmundje, provoni duke shtuar më shumë nga 10 ushqime në në
dietën tuaj. Keto ushqime gjithashtu do tju ndihmojne te bini ne peshe.

 

Molla

Molla janë të pasura me quercetin, një antioksidant që ul inflamimin.
Hulumtimet tregojnë se molla lufton presionin e lartë të gjakut, zvogëlon
rrezikun e kancerit, lufton infeksionet virale dhe shumë më tepër.

Boronica

Boronica nuk janë vetëm të ëmbla, por ata gjithashtu kanë aktivitet të lartë antioxidant.
Hani tre ose katër gota boronica në javë. Kanë përfitime të tjera të shumta
shëndetësore; ato përmirësojnë shëndetin e zemrës, për të parandaluar
infeksionet e traktit urinar

Salmon

Salmoni është i pasur me Omega 3, acide yndyrore dhe proteina. Hulumtimet
tregojnë se salmoni ul inflamimin dhe ndihmon kontrollin e insulinës.

Spinaqi

Spinaqi është një burim i madh i një steroidi të bimëve (phytoecdysteroids), e
cila ka qenë provuar se ndikon në rritjen e metabolizmit dhe ndikon tek nivelet
e ulëta të insulinës.

Çaji jeshil

Ju ndoshta tashmë i dini disa nga përfitimet e shumta shëndetësore të çajit të
gjelbër. Studimet sugjerojnë se rrit metabolizmin. Çaji jeshil gjithashtu
përmban theanine, një kompleks i cili zvogëlon lirimin e kortizolit (një hormon
stresi).

Avocado

Avokado është një nga frutat më të shëndetshëm në botë. Ajo është e pasur me
yndyrna të shëndetshme dhe fibra. Sipas hulumtimit, avokado zvogëlon thithjen e
estrogjenit dhe rrit nivelet e testosteronit.

Bajame

Bajamet ndihmojnë rregullimin e niveleve të sheqerit në gjak, të cilat për
pasojë redukton rrezikun e diabetit tip II. Ato gjithashtu ndihmojnë në uljen e
kolesterolit të keq në trup..

Brokoli

Brokoli përmban një kompleks natyror i quajtur glucosinolates, e cila ndihmon
në uljen e rrezikut të kancerit të estrogjenit. Një filxhan brokoli do të japë
furnizim të mjaftueshëm të vitaminës C në ditë. Brokoli gjithashtu do t’ju japë
kalium, kalcium dhe magnez. Këto minerale të përmirësuar funksionalitetin e
muskujve dhe për të forcuar kockat.

Fara liri

Janë të pasura me antioksidantë, fibra dhe yndyrna të shëndetshme. Ato kalojnë
nëpër zorrë pa u tretur, kështu që duhet të blejnë fara të lirit të bluara ose
ti bluajmë vetë.

Rrepa

Rrepat janë të pasura me minerale dhe acide yndyrore. Ju mund të konsumoni të
freskëta ose lëng.