Ja si mashtrojnë kompanitë në paketim, tek kosi për fëmijët

237
Sigal

Në një analizë të kompanive të kosit më të njohura, në prill dhe maj 2021 nga “Action on Sugar” (një iniciativë publike britanike e angazhuar për të luftuar konsumin e ushqimeve të pashëndetshme) del një situatë shqetësuese në lidhje me përbërësit e tyre. Studimi nxori se ky produkt është në përmbajtje shumë më i keq në krahasim me paketimin. Koset e marra në konsideratë duket se përmbajnë nivele shumë të larta të sheqernave, ndërsa ato janë pothuajse gjithmonë të paketuara në një mënyrë tërheqëse, duke mashtruar konsumatorin. Kjo është cilësuar si një situatë e papranueshme, veçanërisht duke pasur parasysh rritjen e vazhdueshme të obezitetit në fëmijëri.

Nga të gjithë kosët e kontrolluar, vetëm 5% e atyre me paketim të drejtuar në mënyrë eksplicite tek fëmijët kishin një nivel të ulët sheqeri, ndërsa 63% e produkteve totale të analizuara përmbajnë më shumë sheqer se doza e rekomanduar. Më shqetësuese doli kosi Nestlé (Rolo Mix-in-Toffee), i cili në një pjesë të produktit kishte ekuivalentin e 5.5 lugë sheqer (22 gram). Surpriza pati edhe në lidhje me yndyrnat: Në dy të tretat e rasteve ato ishin të pranishme, me një rekord ndaj produkteve të qumështit (6.1 g yndyrna të ngopura për 100 g).

Në fakt, këto janë ushqime të perceptuara si të shëndetshme. Analiza nxori probleme edhe në paketim. Shumë nga produktet e vlerësuara kishin formulim në paketim që theksonte vlerat ushqyese, të tilla si përmbajtja e kalciumit ose vitaminës D, duke nxitur një perceptim të shtrembëruar të shëndetit të tyre.

Ekspertët e intervistuar nga “Action on Sugar” skandalizohen njëzëri nga sjellja e papërgjegjshme e kompanive, të cilat për më tepër në shumë raste i janë përmbajtur posterave për të përmirësuar recetat. Për këtë arsye, nutricionistët rekomandojnë rregullimin e formulimeve në mënyrë më strikte. Në Britani, ka të paktën 10 nxënës obezë ose mbipeshë në një klasë të shkollës fillore me 30 fëmijë dhe gjithçka duhet bërë për të ndryshuar këtë prirje.