Nga gjumi i tepërt te gërhitja: Mitet e gjumit që nuk qëndrojnë

138
Sigal

Sa gjumë ka nevojë njeriu? A është gërhitja e padëmshme?

Pse disa njerëz flenë më shumë se të tjerët? Këto janë disa nga pyetjet që shpesh i bëhen një eksperti.

Ndërsa mund ta mendoni gjumin si një pjesë të rregullt të jetës së përditshme, ai ka një ndikim shumë më të madh në shëndetin tuaj, thonë ekspertët.

Sipas Dr. Nitin Rathi, konsulent i lartë dhe pulmolog, ka gjithashtu shumë mite rreth gjumit.

Miti 1: Të rriturit mund t’ia dalin mbanë me më pak gjumë

Çdo person ka nevojë për gjumë adekuat për një jetë të shëndetshme. Disa të rritur mund të flenë për më pak se pesë orë dhe ende bëjnë jetë normale. Por, në mënyrë ideale njeriu duhet të flejë të paktën 7 deri në 10 orë në ditë (kushtet shëndetësore mund të ndryshojnë). Një studim thotë se rreth 30 përqind e të rriturve flenë më pak se shtatë orë, gjë që mund të çojë në disa probleme shëndetësore gjatë një periudhe kohore. Këto mund të përfshijnë ankthin, depresionin nervozizëm etj, tha ai.

Miti 2: Gërhitja është e padëmshme

Gërhitja mund të duket e padëmshme, por është shenjë e bllokimit të rrugëve të frymëmarrjes.

Vonesa ose injorimi i gërhitjes mund të çojë në probleme si bllokim, alergji etj. është një shenjë e dukshme e problemit të frymëmarrjes.

Miti 3: Alkooli mund të ndihmojë për të fjetur

Alkooli mund t’ju bëjë të ndiheni të përgjumur, por efektet e tij të dëmshme nuk mund të mohohen.

Nëse konsumohet rregullisht, gjatë një periudhe kohore, mund të ndikojë potencialisht në ciklin e gjumit, si dhe në cilësinë e gjumit.

Miti 4: Disa njerëz mund të flenë kudo

Thuhet se disa njerëz mund të flenë në çdo kohë, kudo edhe nëse vendi është i papërshtatshëm.

Por kjo gjendje mund të mos jetë e përshtatshme për shëndetin tuaj, shkruan Indianexpress.

“Nëse dikush mund të flejë në çdo kohë, kudo, atëherë kjo tregon se ai po vuan nga lodhja dhe po bën një jetë të shqetësuar”, tha ai.

Miti 5: Truri ngadalësohet gjatë gjumit

Në realitet, truri mbetet aktiv edhe gjatë gjumit. Ai thjesht ndryshon funksionimin e tij nga të menduarit aktiv në dëshmimin e kujtimeve të ruajtura.

Miti 6: Më shumë gjumë është më mirë

Së bashku me mungesën e gjumit, problem është edhe gjumi i tepërt, ai mund të jetë një simptomë themelore e sëmundjes.

Miti 7: Fjetja me dritë ndezur është e padëmshme

Dritat mund të shtojnë rrezikun e zgjimit të papritur dhe studimet kanë konfirmuar se gjumi nën dritë mund të rrisë tendosjen e syve.