OKB-ja paralajmëron për efektet e përdorimit të tepruar të inteligjencës artificiale në shkolla

37
Sigal

OKB-ja kërkoi që institucionet arsimore të prezantojnë dhe të vendosin rregulla të rrepta për përdorimin e mjeteve të inteligjencës artificiale (AI) në klasë, duke përfshirë një kufizim në përdorimin e këtyre mjeteve nga studentët më të rritur.

Në udhëzimet e fundit, organi i OKB-së për arsimin, UNESCO, paralajmëroi shtetet se autoritetet publike nuk ishin të pajisura për të trajtuar çështjet etike që lidhen me vendosjen e programeve “gjeneruese” të AI në shkolla.

Grupi arsimor me bazë në Paris lëshoi një paralajmërim se përdorimi i këtyre programeve në vend të mësuesve të vërtetë mund të dëmtojë mirëqenien emocionale të një fëmije dhe t’i bëjë ata më të prekshëm ndaj manipulimit.

“Inteligjenca artificiale gjeneruese mund të jetë një mundësi e jashtëzakonshme për zhvillimin njerëzor, por gjithashtu mund të shkaktojë dëm dhe paragjykim,” tha Audrey Azoulay nga UNESCO. “Ai nuk mund të integrohet në arsim pa angazhimin publik dhe pa masat mbrojtëse dhe rregulloret e nevojshme nga qeveritë.”

Aftësia mahnitëse e ChatGPT, një sistem gjenerues i AI, për të gjeneruar ese, poema dhe dialogë nga inputet më të vogla tërhoqi vëmendjen e medias në pjesën e fundit të vitit të kaluar.

Investitorët pushtuan sektorin revolucionar dhe avokatët u përqendruan në arsimin si një treg potencialisht fitimprurës, pavarësisht shqetësimeve të shprehura për plagjiaturën dhe mashtrimin në shkolla dhe kolegje.

Sipas rekomandimeve të UNESCO-s, teknologjitë e inteligjencës artificiale kanë aftësinë të ndihmojnë fëmijët me nevoja të veçanta ose të shërbejnë si asistent kërkimor. Megjithatë, teknologjitë nuk do të ishin të sigurta dhe efikase nëse arsimtarët, studentët dhe studiuesit nuk kontribuojnë në hartimin e tyre dhe qeveritë nuk kontrollojnë përdorimin e tyre, sipas AFP..