Zv.kryeministri italian Di Maio deklaron se kompanisë që iu shemb ura ne Genova do t’i hiqet liçensa dhe do të gjobitet 150 milion euro, ndërsa në Shqipëri heshtet për konçesionet në QSUT

Petraq BARJAMI

Në Genova të Italisë janë pezulluar kërkimet në urën që u shemb. “Repubblica.it” shkruan se kërkimet dhe operacionet e gërmimit janë ndërprerë dje rreth orës 13:00 pasi rrezikonte të shembej edhe një pjesë tjetër e urës në zonën e rrugës “Campi”.

Kryeministri italian: Gjendje e jashtëzakonshme

Kryeministri i Italisë Conte ka shpallur emergjencë 12 mujor. Conte tha se për sa i përket numrit të viktimave nuk ka një bilanc zyrtar, deri më tani janë 39 persona, të cilët humbën jetën nga tragjedia e djeshme. Fatkeqësisht numri i viktimave është në rritje, nuk ka ende një bilanc përfundimtar. “Tragjedia është e papranueshme, ne do t’i heqim koncesionin shoqërisë që administron mirëmbajtjen e autostradës, duke vendosur edhe një gjobë. Pasi jeta e njerëzve ka qenë në rrezik gjatë gjithë kësaj kohe”, – tha kryeministri italian.

Ministri i Transportit të Italisë: Koncesionari të japë dorëheqjen

Ministri i Transportit i ItalisëDanilo Toninelli ka bërë thirrje që drejtuesit e “Autostrade”, koncesionari që mirëmbante urën, të japin dorëheqjen, pasi kjo urë u rrëzua të martën.Kërkimi për të mbijetuarit vazhdoi në qytetin verior të Gjenovës, të mërkurën në mëngjes, me zjarrfikësit që nxorën shtatë persona nga rrënoja brenda natës, sipas radios italiane Rai. Danilo Toninelli, ministri i Transportit i Italisë, shkroi: “Dua të përsëris me më shumë forcë: kush është përgjegjës për këtë tragjedi të pajustifikueshme duhet të dënohet. Drejtuesit e ‘Autostrade’ duhet të japin dorëheqjen.”.“Ky është një dëm serioz për Gjenovën, Ligurian dhe Italinë – vazhdoi Presidenti i Këshillit. Kam biseduar me liderët evropianë, ishte një ngushëllim mbështetja e tyre. Unë falënderoj forcat e shpëtimit, të cilët do të vazhdojnë të punojnë gjithë natën “. Conte gjithashtu njoftoi “një plan të jashtëzakonshëm për të monitoruar të gjitha infrastrukturat, veçanërisht ato më të vjetra. Kontrollet do të jenë shumë strikte, sepse nuk mund të përballojmë tragjedi të tjera si kjo”. Trupat u transportuan në spitalin San Martino: të plagosurit u shtruan midis San Martino, Galliera dhe Villa Scassi. Katër vetë u nxorën të gjallë. Të dy rrugët e urës kanë rënë në tokë për dhjetëra metra. Një stuhi e dhunshme filloi në zonë që nga mëngjesi. Disa dëshmitarë panë rrufetë të godasin vijëzimin. Rrëzimi ka ndodhur në pjesën drejt Walter Fillak, në zonën Sanpierdarena e Gjenovës. Zona që u shemb në tokën e urës Morandi është menaxhuar nga një koncesionar, kryesisht në zonën e lumit Polcevera, që ndikojnë tek ndërtesat më poshtë, me në qendër Ami.

Zëvendëskryeministri Luigi Di Maio: T’i hiqet licenca koncesionarit

Zëvendëskryeministri Luigi Di Maio, në një intervistë me Radion Radical, konfirmoi: “Në rast të mospërputhjes, është e mundur që të tërhiqet koncesioni dhe të gjobiten deri në 150 milionë euro. ‘Autostrade’ nuk i bëri asnjë mirëmbajtje urës Morandi. “Toninelli ka filluar procedurat për tërheqjen e koncesionit. “Ne ‘Autostrade’-s i paguajmë taksat më të larta në Evropë dhe ata paguajnë taksa shumë të ulëta, sepse ato janë pronë e një firmë financiare Benetton në Luksemburg”, thekson zëvendëskryeministri Luigji Di Maio.

Heshtja fajtore e kryeministrit Rama

Në Shqipëri kompania që ka ndërtuar urën Morandi ka marrë nga qeveria e Kryeministrit Rama 2 tenderë me vlerë 14,2 milionë euro për ndërtimin e një spitali të ri tek QSUT. Kontrata është firmosur në fillim të muajit maj. Siç dihet, po kjo kompani italiane, “INSO” ka kryer edhe punimet tek Urgjenca e QSUT, ku më pas tarraca e kësaj urgjence pikoi dhe askush nuk u vu përpara përgjegjësisë. Pse, tani, kryeministri Rama hesht? Në çfarë faze është zbatimi i 2 tenderëve që ka marrë kjo kompani italiane tek QSUT? Do të vazhdojë kjo kompani ta ndërtojë spitalin në QSUT, ndërkohë që në Itali do t’i hiqet edhe licenca dhe do të gjobitet 150 milionë euro?