Raporti i McKinsey/ Gjysma e bankave të botës janë shumë të dobëta për t’i mbijetuar një rënieje

442
Sigal

Më shumë se gjysma e bankave të botës janë shumë të dobëta për të mbijetuar në një rënie, sipas një studimi nga konsulenca McKinsey & Co.

“Një shumicë e bankave në nivel global mund të mos jetë ekonomikisht e vlefshme sepse kthimet e tyre në kapital nuk po ecin me kostot”-, tha McKinsey në rishikimin e saj vjetor të industrisë, së publikuar të hënën. Ajo u bëri thirrje firmave të ndërmarrin hapa të tillë si zhvillimi i teknologjisë dhe përmes bashkimeve përpara një ngadalësimi të mundshëm ekonomik.

“Ne besojmë se jemi në ciklin e vonë ekonomik dhe bankat duhet të bëjnë lëvizje të guximshme tani sepse ato nuk janë në gjendje të shkëlqyeshme,” tha Kausik Rajgopal, një partner i njohur në McKinsey, në një intervistë. “Në ciklin e vonë, nuk mund të bëhet asgjë.”

Dekada që nga kriza globale financiare ka parë një valë inovacioni në shërbimet financiare, duke sjellë konkurrentë të rinj nga fillimet e fintech te gjigandët si Apple Inc. dhe Alphabet Inc. Google. Bankat kanë menduar për të konkurruar, me partnerë ose përvetësuar disa nga këta të porsaardhur. Disa firma të krijuara janë përpjekur të paraqiten përsëri si kompani teknologjike, pjesërisht për të tërhequr talentin e vështirë për të marrë.McKinsey, klientët e të cilit janë disa nga korporatat më të mëdha në botë, konsultohen për tema duke filluar nga strategjia dhe teknologjia e deri tek bashkimet dhe blerjet, dhënia e burimeve nga jashtë dhe ofertat e aksioneve. Në raportin e saj, firma tha se bankat rrezikojnë “të bëhen shënime të historisë” pasi hyrësit e rinj ndryshojnë sjelljen e konsumatorit. Përpjekjet më të fundit të bankave për të rritur efikasitetin kanë qenë “si zakonisht biznesi”, tha ai.

“Bankat alokojnë vetëm 35% të buxheteve të tyre të teknologjisë së informacionit për inovacionin, ndërsa fintechs shpenzojnë më shumë se 70%”, tha McKinsey. “Kombinuar me faktorë rregullatorë që ulin pengesën për hyrje – si kërkesa të hapura bankare dhe më të lirshme për fillimin – mjedisi është gjithnjë e më i favorshëm për firmat e reja që marrin pjesë nga bankat.”-vijon raporti.

Raporti tregon për Amazon.com Inc. në Sh.B.A dhe Ping An në Kinë si shembuj të firmave të teknologjisë që janë duke kapur klientët e shërbimeve financiare. Dhe si për t’i bërë gjërat më keq për aktorët e vjetër, lojtarët e rinj priren të shkojnë pas zonave të biznesit që krijojnë kthimet më të larta në banka – kartat e kreditit, për shembull.Huadhënësit mund të ulin kostot dhe të gjejnë fonde për teknologjinë duke dhënë burime të jashtme ato që McKinsey i quan “aktivitete jo-diferencuese”, përfshirë disa funksione tregtie dhe pajtueshmërie. Bankat “duhet të bëhen shumë më të rehatshme me partneritetet e jashtëm dhe të jenë në gjendje të përdorin talentin e jashtëm,” tha Rajgopal./BLOOMBERG