Fillota Koruni: Prishja me kinezët dhe acari në aviacionin shqiptar

779
Sigal

INTERVISTA/ Flet ish- piloti i Aviacionit Ushtarak, Fillota Koruni: Studimi, modifikimi dhe eksperimentimi i aeroplanit Mig-19 PM si bombardier

 Ky eksperimentim u krye në Regjimentin e aviacionit të Rinasit në qershor të vitit 1965. Ishte fryt i mendimit krijues, punës së palodhur të specialistëve të armatimit, teknikëve dhe inxhinierëve të Rinasit, si dhe guximi i komandantit të Regjimentit, kolonelit pilot Niko Hoxha, që eksperimentoi për herë të parë aeroplanin supersonik Mig-19 PM si bombardier. Eksperimenti u krye me aeroplanin e modifikuar me numër bordi 62 në tre ditë fluturimi të veçantë në poligonin e Divjakës, ku u hodhën 18 bomba aviacioni, që imitonin për nga madhësia 12 bomba të kalibrave FAB-250, si dhe 6 bomba OAB-100, të cilat në total të tre bombardimeve pesha maksimale arriti në 3.6 ton. Dhe po t’i referohemi literaturës së asaj kohe, amerikano-sovjetike, normative për asgjësimin e një “Kryqëzori” të blinduar ishte 2000-3000 kg bomba shpuese. Pra me dy aeroplanë Mig-19 PM (nga 6 bomba secili) asgjësohej plotësisht një kryqëzor i blinduar. Reparti luftarak i aviacionit në aerodromin e Rinasit, u krijua në tetor të vitit 1959 nga një skuadrilje supersonike Mig-19 PM (12 aeroplanë).

për më tepër lexoni Gazetën Telegraf