KAOS në Britani, shoferët flejnë me ditë të tëra jashtë pikave të karburantit. I gjithë vendi është kapluar nga paniku i mungesës së benzinës dhe naftës

184
Sigal

Mungesat e karburantit dhe radhët e dhimbshme për pompat pritet të zgjasin për pjesën tjetër të javës, por një nga ministrat më të lartë të Boris Johnson këmbënguli sot se Ushtria nuk do të futet menjëherë për të drejtuar cisternat, ndërsa blerja me panik të paparë vazhdon në të gjithë Britaninë.

Dhjetëra mijëra britanikë të tjerë po punojnë sot nga shtëpia ndërsa kriza e karburantit la deri në 10 gjykata pa punë duke lënë stafin e gjykatave përfshirë edhe stafin e spitaleve pa benzinë. Shkollat ndërkohë planifikojnë mësimin online sepse mësuesit nuk kanë karburant për makinat e tyre.

Shoqata Mjekësore Britanike ka kërkuar këtë pasdite që personelit të kujdesit shëndetësor dhe punonjësve thelbësorë t’i jepet përparësi për të pasur karburant, duke paralajmëruar se ndërsa pompat mbarojnë “ekziston një rrezik real që personeli nuk do të jetë në gjendje të bëjë punët e tyre.

Shoferët u vunë në radhë për katër orë ose më shumë në linja që shtriheshin për kilometra dhe disa madje flinin në makinat e tyre jashtë stacioneve të benzinës.

Elektricisti Roland McKibbin, 31 vjeç, nga Beckenham, në jug-lindje të Londrës, tha se do të ishte në gjendje të arrinte në një nga punët e tij të hënën pasi nuk ishte në gjendje të mbushte rezervuarin e tij, pavarësisht se vizitoi katër stacione benzine.

Boris Johnson ka thënë se ai mund të thërrasë Ushtrinë për të furnizuar benzinë dhe naftë në të gjithë Britaninë në mes të një krize që ka parë që ligjet e konkurrencës të pezullohen për të lejuar bizneset si Shell dhe BP të ndajnë shoferët.

Por plani i tij për të sjellë 5,000 shoferë kamionësh të huaj për të përballuar mungesën pësoi një goditje të madhe pasi kreu i një sindikate të kamionëve të BE -së deklaroi se ata “nuk do të shkojnë në Mbretërinë e Bashkuar për një vizë afatshkurtër për të ndihmuar Mbretërinë e Bashkuar nga gjendja të cilën ata e krijuan vetë”.

Edwin Atema, i cili përfaqëson shoferët në BE dhe Evropë tha: ‘Para krizës së koronavirusit dhe Brexit kjo industri ishte e sëmurë tashmë. Të dëmtuar nga pritjet, nga shumëkombëshat e papërgjegjshëm që ulin çmimet, të cilat përfunduan me shoferët që votuan me këmbë dhe u larguan nga industria ‘.

Shitësit më të mëdhenj të benzinës në Britani kanë thënë se presin që kriza të zbutet në tre ditët e ardhshme, kërkesa për karburant ka të ngjarë të bjerë deri të enjten ose të premten. Dhe Doëning Street përsëri mohoi se ka mungesë të karburantit, duke thënë se ka “aksione të bollshme në këtë vend”.