Dy “influencuesit” më të mëdhenj në botë / Si do i sigurojnë lekët tani e tutje, Harry dhe Meghan

549
Sigal

Duka dhe Dukesha e Sussex nuk do të ishin kurrë mbret dhe mbretëresha e Mbretërisë së Bashkuar. Dhe tani ata janë liruar nga përgjegjësitë e tyre mbretërore, një perandori e re shtrihet para tyre, e pakufishme, fitimprurëse dhe e tyre për tu marrë: mbretëria e përmbajtjes së sponsorizuar.

Falë interesit të madh për historinë e tyre të dashurisë në mediat sociale, Princi Harry dhe Meghan kanë qenë të zënë në hapësirën e “influencerit” për aq kohë sa ata kanë qenë çift. Para se të martohej me Harry, Meghan drejtoi blogun e stilit të jetës / modës “The Tig”, e cila i dha asaj një këmbë në botën e influencuesve.

Ndoshta nuk është për t’u habitur që, në prill të vitit të kaluar, @SussexRoyal theu rekordin e Instagramit për një milion ndjekës më të shpejtë (më pak se gjashtë orë). Tani ajo ka 11 milion dhe është platforma e zgjedhjes së çiftit për njoftime personale.

Mirëpo tani që  fondet e çantës mbretërore janë prerë, si do ta sigurojë jetesën çifti? Paraja e famshme e tyre përmes partneriteteve të markave, marrëveshjeve të sponsorizimit dhe mediave sociale duket rruga më e mundshme. Ted Sarandos, zyrtari kryesor i përmbajtjes në Netflix, e përmblodhi këtë teori kur u pyet nëse a do të ishte i hapur për të punuar me ta: “Kush nuk do të interesohej?” – u shpreh ai.

Atëherë, çfarë bëjnë influencuesit për paratë? Blerjet mund të jenë aq të vogla sa një pagesë e njëhershme për një postim të vetëm në Instagram. Kjo është ajo që ne zakonisht mendojmë si përmbajtje e sponsorizuar, ose “spon” dhe priret të jetë fundi më i lodhur i spektrit. Ose ato mund të jenë “partneritete” prestigjioze jashtëzakonisht fitimprurëse, kur një markë mund t’i kërkojë një ndikuesi të hartojë një produkt, ose të përparojë një fushatë të mediave sociale.

Tani për tani, qarku i të folurit publik është një rrugë e qartë fitimprurëse për të dy. Harry do të ketë zgjedhjet e tij të bordeve për t’u ulur dhe se mund të drejtojë krahun filantropik të një kompanie. Ndërkohë Meghan gjithashtu sheh një mundësi të veçantë në Amerikën e Veriut, e çliruar nga “institucionet dhe traditat” që e bëjnë mbretërinë të veçantë nga personat e famshëm.

SCAN