Henze: Opozita e bashkuar është bileta e hyrjes në BE. Rama rrënoi drejtësinë, nga kjo përfitojnë ai dhe Mafia

347
Sigal

Këshilltari ekonomik i CDU-së: Presidenti është garanci për Kushtetutën e Shqipërisë. Jam i impresionuar se si ai kundërshton sulmet antidemokratike të qeverisë “Rama”

“Është gjithashtu koha që Z. Rama, Z. Balla dhe të tjerët nga qeveria shqiptare t’i shpjegojnë publikut shqiptar dhe evropian nëse, në bashkëpunim me Mafian, kanë manipuluar zgjedhjet parlamentare të 2017, dhe në këtë mënyrë a përfaqësojnë një qeveri jolegjitime dhe një shoqatë kriminale me mafien?! Sidoqoftë, ata nuk e bëjnë këtë, përkundrazi policët dhe prokurorët, të cilët kanë hetuar çështjen në bashkëpunim me autoritetet e huaja të sigurisë, duhet të kërkojnë azil jashtë vendit. Në të vërtetë, këto pyetje ligjore duhet të sqarohen dhe këto pyetje duan përgjigje nga Rama dhe të tjerët”

Këshilltari ekonomik pranë grupimit politik qeverisës në Gjermani, CDU, Martin Henze ka komentuar situatën politike dhe ekonomike që po kalon Shqipëria. Në një  intervistë për “Koha Jonë”, Henze shprehet se në qeverisjen e vendit nga Edi Rama sundimi i ligjit dhe sistemi plotësisht demokratik, është kapërcyer nga mosfunksionimi i gjykatave më të larta në Shqipëri për 3 vjet, është kryer një sulm elementar mbi strukturën kushtetuese nga qeveria “Rama”, duke përfshirë riparimet ligjore, një proces ky unik në historinë ligjore botërore.  Si rezultat, thotë eksperti gjerman, është krijuar një shtet njëpalësh, pa kontroll gjyqësor, pa siguri juridike, është zhvilluar në një situatë kur nën qeverinë ekzistuese Rama, Shqipëria është bërë qendra kryesore për kokainën dhe heroinën ndërkombëtare, trafikimi i qenieve njerëzore dhe pastrimi i parave. Dhe nga e gjithë kjo situatë – thotë Henze – përfitojnë: “Rama dhe Mafia!”

“Asnjë reformë teknike nuk e rikthen reformën në drejtësi, dhe zgjedhjet parlamentare janë instrumenti që mund të rivendosë besimin dhe pranimin e saj nga qytetarët. Tani është e nevojshme të zhvillohen njëherësh zgjedhje parlamentare dhe lokale në vitin 2020, në mënyrë që paqja, pranimi dhe besimi i popullit shqiptar te qeveria dhe parlamenti të mund të rikthehet. Kjo është thelbësore për një negociim të suksesshëm me Evropën. Me një Shqipëri të paqëndrueshme që është në prag të falimentimit social dhe ekonomik dhe është në mes të shndërrimit në një diktaturë, nuk mund të ketë negociata të suksesshme me BE-në”, shprehet ai.

Henze vlerëson se Edi Rama nuk është mik i BE-së dhe Gjermania nuk është mike e Ramës.

“Një person që mund të ketë qenë në burg në 1994 dhe është mbajtur në pushtet nga mashtrime elektorale dhe që është në shkelje të përhershme të Kushtetutës, nuk është një mik i yni”, shprehet ai.

Nisur nga kjo, eksperti gjerman i CDU-së thotë se Opozita e bashkuar, si garant i Shqipërisë së lirë, është bileta e hyrjes politike për kombin shqiptar në BE. Po ashtu, ai vlerëson se një garanci tjetër për Kushtetutën është Presidenti Meta.

“Unë jam i impresionuar se si ai kundërshton sulmet antidemokratike të qeverisë “Rama” kundër Kushtetutës dhe të drejtave të lirisë dhe pa u lodhur përpiqet të krijojë paqe midis kampeve politike. Meta është një atdhetar i vërtetë, në një kuptim të mirë”, thotë eksperti gjerman Marti Henze

Në Shqipëri nuk ka Gjykatë Kushtetuese apo Gjykatë të Lartë, dhe këtë vlerësim për këtë çështje kanë si Presidenti Meta, BE-ja, Gjermania, a mendoni se z. Rama do të reflektojë për situatën e krujuar, apo do të gjendet një zgjidhje pas zgjedhjeve?

Gjithmonë më pëlqen të shikoj rezultatet e veprimit para qeverive, jo ato që ata u tregojnë njerëzve. Siç tha profeti Gjon mbi 2000 vjet më parë: “Ju duhet t’i njihni ata me veprat e tyre!” Ju lutem më lejoni të bëj disa komente të shkurtra. Shumë aktorë, përfshirë ambasadat, e kanë përshkruar të suksesshme të ashtuquajturën reformën në drejtësi. Problemi është që zonjat dhe zotërinjtë shikojnë letrat, teknologjinë dhe jo rezultatet, domethënë në veprat. Një qeveri me të vërtetë demokratike duhet të sigurojë prosperitet, liri dhe paqe për sovranin, popullin dhe të mbështesë njerëzit në ushtrimin e të drejtave të tyre njerëzore. Çdo person, qoftë një grua, një burrë, një djalë apo një vajzë, ka të drejta të patjetërsueshme që duhet të mbrohen nga një Gjykatë Kushtetuese, një Gjykatë e Lartë, një shtyp i lirë. Një shtyp i lirë, si një mur korrigjues dhe mbrojtës për pakicat në një demokraci, është thelbësore për funksionalitetin e tyre. Unë shoh një shtyp të lirë si dhunën e 4-të në një shtet, krahas gjyqësorit, parlamentit dhe qeverisë. Sundimi i ligjit dhe sistemi plotësisht demokratik, është kapërcyer nga mosfunksionimi i gjykatave më të larta në Shqipëri për 3 vjet, është kryer një sulm elementar mbi strukturën kushtetuese nga qeveria “Rama”, duke përfshirë riparimet ligjore, një proces ky unik në historinë ligjore botërore. Si rregull, një qeveri e tillë i përket një burgu, i cili është tradhti. Askush nuk e di se kur do të rivendoset sundimi i ligjit. Askush nuk e di se kur dhe si mund të zvogëlohet bllokimi i mbi 45,000 çështjeve në përputhje me Kushtetutën. Si rezultat, një shtet njëpalësh, pa kontroll gjyqësor, pa siguri juridike, është zhvilluar në një situatë kur nën qeverinë ekzistuese Rama, Shqipëria është bërë qendra kryesore për kokainën dhe heroinën ndërkombëtare dhe trafikimi i qenieve njerëzore dhe pastrimi i parave. Vendet e pastrimit të parave mbështesin drejtpërdrejt terrorizmin ndërkombëtar. Rama mban përgjegjësi politike për këtë. Si thuhet në Evropë: “Në Shqipëri dhia u bë kopshtar”. Qeveria “Rama” paraqet një rrezik sigurie, siç e njeh ambasadori amerikan në Tiranë. Përsëri për sqarime. Çdo reformë gjyqësore ka arsyen dhe arsyetimin e saj. Por edhe në Irak, ku u krye edhe një reformë gjyqësore gjatë luftës civile, amerikanët, me ndihmën e ekspertëve kushtetues evropianë, bënë një punë të shkëlqyeshëm, ku gjykatat më të larta ishin gjithnjë të paprekura; gjyqtarët u kontrolluan në mënyrë të përsëritur hap pas hapi dhe u zëvendësuan rast pas rasti. Paralelisht, administrimi i drejtësisë në Irak u rishikua dhe u reformua. Çfarë dobie sjell rishikimi i gjykatave nëse elementi thelbësor, administrata gjyqësore, nuk kontrollohet dhe kualifikohet. Në Shqipëri, që rëndon të gjithë situatën, administrimi i drejtësisë, pra mjeti i gjykatësit, nuk ka qenë në fokus. Një reformë gjyqësore nuk mund të kryhet në një mënyrë më joprofesionale dhe të gabuar. Një gabim organizativ ekzistues, përgjegjësia politike për këtë qëndron vetëm te qeveria “Rama” dhe partia e saj, PS, por sigurisht edhe me njerëz si Gent Ibrahimi, kryetar i Këshillit të Lartë të Prokurorisë (KLP), atëherë ka dhe përgjegjësi penale. Shtuar kësaj, është humbja absolute e besimit dhe pranimit midis shoqërisë shqiptare në aftësinë e shtetit kushtetues shqiptar për të reformuar, një humbje besimi në demokraci dhe këshilltarëve të saj të huaj, që është problemi kryesor. Asnjë reformë teknike nuk e rikthen reformën, dhe zgjedhjet parlamentare janë instrumenti që mund të rivendosë besimin dhe pranimin. Në thelb, një çrregullim serioz njohës në sistemin shqiptar, i forcuar nga disa këshilltarë të instrumentalizuar nga qeveria dhe ambasadori i BE-së, Soreca, si dhe ish ambasadori gjerman Dr. Schütz, i cili mirëpriti të ashtuquajturat sukseset e reformës, të vërteta për moton: “Sepse nuk mund të jetë asgjë nëse nuk mund të jetë”.

Si lind ky çrregullim?

Më lejoni të bëj edhe dy supozime këtu:

Jashtë vendit: Dëshira për një zgjidhje kaq të thjeshtë sa është e përsosur nuk do të vdesë kurrë. Si rregull, çdo zgjidhje krijon një problem të ri. Dhe kjo për shkak të kufizimeve të të menduarit njerëzor. Arsyeja pse të huajt nuk mund ta shihnin më parë këtë zhvillim shumë të qartë në Shqipëri është për shkak të asaj që ne i quajmë rutina njohëse në shkencë. Këto janë programe tipike të vëzhgimit neurologjik, në të cilat rezultatet janë më pak interesante se vetë procesi. Prandaj deklarata e disa përfaqësuesve të huaj dhe ambasadorët: “Progresi në reformën në drejtësi në Shqipëri mund të shihet”, “Shqipëria do të jetë shembulli i përsosur i një reforme të suksesshme gjyqësore, do të jetë një vend model në BE”. Në vend që të përqendrohet në rezultatin e reformës në drejtësi, këtu heqja e sundimit të ligjit pa një zgjidhje të përkohshme dhe kështu prishja e të gjithë sistemit parlamentar, përqendrimi është vetëm në fillimin e procesit, fillimin e reformës ligjore, reformën e ligjit zgjedhor me mbingarkesë absolute të këtyre përfaqësuesve, ata janë në një rutinë njohëse. Është tipike për rutinat njohëse që personi në fjalë nuk e regjistron rezultatin ad hoc, një çrregullim i perceptimit absolut.

Qeveria Rama: Përveç kësaj, sigurisht që ekziston edhe fakti që në një analizë të përgjithshme, qeveria “Rama” është në një pozicion të veçantë që ka një strukturë shkatërruese. Kush përfiton në Shqipëri që sundimi i ligjit nuk ekziston më?! Kush duhet të ketë frikë nga gjykatat kushtetuese, prokurorët dhe një gjykatë kushtetuese që duhet të sigurojë pajtueshmërinë me Kushtetutën dhe të drejtat e njeriut? Përgjigje: Rama dhe Mafia.

Çfarë duhet të bëhet?

Në situatën aktuale ligjore dhe humbjen absolute të besimit të të gjithë popullatës shqiptare në vullnetin për të reformuar qeverinë dhe këshilltarët e saj të BE-së, fokusi i vetëm mund të jetë në narrativën e demokracisë, zgjedhjet e reja. Si rezultat, një kompromis për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve duhet të negociohet midis të gjitha partive politike, në interes të shtetit shqiptar. BE ka hartuar një plan 15-pikësh për këtë. Gjëja kryesore tani është: Miratimi i një ligji zgjedhor demokratik. Kjo tani është bërë duke futur kufizime shtesë ndaj bashkësisë ndërkombëtare kundër qeverisë “Rama”. Të gjithë qytetarët duhet të jenë në gjendje të marrin pjesë në procesin demokratik si të lirë dhe të barabartë. Kjo është veçanërisht e rëndësishme për Republikën e Shqipërisë, sepse vetëm në këtë mënyrë liria mund të garantohet nga mungesa e mbizotërimit: Parimet e përgjigjeve (për ruajtjen e lirisë), kemi parë, janë nga një grup mjaft i gjerë i mbrojtjeve procedurale, dhe nga një skemë akoma më e hollësishme e krijuar për të siguruar që në marrjen e zgjedhjeve thelbësore, procesi i vendimit do të jetë i hapur për të gjithë, për diçka që i afrohet një baze të barabartë, me vendimmarrësit të mbajtur për detyrë të marrin parasysh interesat e të gjithë atyre vendimeve të tyre ndikojnë. Ende nuk është krijuar një zgjidhje e përkohshme për Gjykatat e Larta. Në këtë aspekt, nuk duhet të merret parasysh për të gjithë zhvillimin e Shqipërisë. Është gjithashtu koha që Z. Rama, Z. Balla dhe të tjerët nga qeveria shqiptare t’i shpjegojnë publikut shqiptar dhe evropian nëse, në bashkëpunim me Mafian, kanë manipuluar zgjedhjet parlamentare të 2017 dhe në këtë mënyrë a përfaqësojnë një qeveri jolegjitime dhe një shoqatë kriminale me mafien. Sidoqoftë, ata nuk e bëjnë këtë, përkundrazi policët dhe prokurorët, të cilët kanë hetuar çështjen në bashkëpunim me autoritetet e huaja të sigurisë, duhet të kërkojnë azil jashtë vendit. Në të vërtetë, këto pyetje ligjore duhet të sqarohen dhe këtyre pyetjeve duhet t’u përgjigjen Rama dhe të tjerët. Një nga kërkesat në programin e 15 pikave të BE-së është ndjekja gjyqësore kundër partisë qeverisëse, PS. Në këtë drejtim, Rama duhet të tërhiqet nga të gjitha zyrat në interesin e tij dhe të bëjë paqen e tij me të gjithë. Do të ishte çështje e mbylljes së syve ndaj realitetit, nëse dikush do të donte të mohonte se Shqipëria ka hyrë në një krizë serioze, mbase fatale, se Shqipëria aktualisht nuk ka një shtet kushtetues dhe nuk ka demokraci, dhe në fakt po përballet me humnerën ekonominë dhe ligjore të shoqërisë shqiptare dhe politizimi dhe instrumentizimi i drejtësisë nga qeveria “Rama” janë rezultati. Megjithatë, shteti demokratik kushtetues kërkon vlefshmërinë dhe respektimin e ligjit dhe ligjit. Nuk ka asnjë rregull të ligjit “pasi kush drejton qeverinë”. Për t’u rikthyer te pyetja juaj fillestare. Tani është e nevojshme të zhvillohen njëherësh zgjedhje parlamentare dhe lokale në vitin 2020, në mënyrë që paqja, pranimi dhe besimi i popullit shqiptar te qeveria dhe parlamenti të mund të rikthehet. Kjo është thelbësore për një negociim të suksesshëm me Evropën. Me një Shqipëri të paqëndrueshme që është në prag të falimentimit social dhe ekonomik dhe që është në mes të shndërrimit në një diktaturë, nuk mund të ketë negociata të suksesshme me BE.

Rama dëshiron të kultivojë kanabis në Shqipëri për arsye mjekësore, a mendoni se mund të jetë i rrezikshëm në Shqipëri dhe a mund të ketë probleme në BE?

Pra, edhe në Gjermani, kanabisi është i licencuar dhe rritur për prodhim mjekësor. Sidoqoftë, gjendja është kontrolli absolut. Prodhimi kontrollohet rreptësisht nga shteti. Në Shqipëri, megjithatë, kemi të bëjmë me një qeveri të korruptuar, siç thotë gazeta BILD, me një qeveri mafioze “Rama” që shkel Kushtetutën; një administratë qeveritare të korruptuar, e cila dominohet nga përfaqësues të partisë në pushtet, ata nuk kanë asnjë shtet kushtetues funksionues, asnjë ndarje e kompetencave, asnjë sistem gjyqësor funksionues, asnjë sistem shëndetësor funksionues. Si i tillë, nuk mund dhe nuk do të ketë kontroll mbi prodhimin mjekësor të kanabisit në Shqipëri nën këtë qeveri. Ky shembull tregon gjithashtu se Rama nuk ka aspak ide se si mund të organizohet politika ekonomike dhe sociale në Shqipëri, në mënyrë që familjet shqiptare të kenë mbrojtje dhe një të ardhme. Zgjidhja e Ramës është rritja e drogës, trafiku i drogës dhe shitja e nënshtetësisë shqiptare të huajve të pasur, sigurisht miq nga sektori mafioz. Kjo qeveri është absolutisht e paaftë të qeverisë këtë vend, një turp, një katastrofë dhe projekti është një humbje absolute për ne evropianët në kushtet aktuale.

Ne në Shqipëri shikojmë nga Gjermania, por a është vërtet e rëndësishme Gjermania?

Vendi është zhvilluar shumë mirë për 75 vjet dhe ka ndërtuar një demokraci dhe ekonomi shembullore. Vetëm nën mbrojtjen e SHBA dhe pas revolucionit në 1989 dhe heqjen e komunizmit, si një shtet në një identitet pan-Evropian. Por tani që Evropa është në krizë dhe aleanca e SHBA, nën Trump, është një gjë e së kaluarës deri në nëntor të vitit 2020, Gjermania duhet të krijojë një aleancë për herë të parë në 75 vjet. Një aleancë që nuk i shet Rusisë dhe Kinës dhe, nga ana tjetër, ka një strategji për Evropën, ne e quajmë atë Bashkimin Evropian. Gjermania, si vendi më i madh dhe më i pasur në Evropë, nuk ka zgjidhje tjetër përveçse të udhëheqë dhe ne do ta bëjmë atë.

A duhet që Shqipëria të përmbahet në drejtim të BE-së dhe Gjermanisë?

Amerika është një vend plot me pakënaqësi të thellë kundër elitës ekonomike dhe shumicës demokratike. Pritja për zgjedhjet në nëntor është, nëse Trump rizgjidhet, ne mund të dëshmojmë rënien e një fuqie madhore. Kina është komuniste dhe mendon vetëm për veten, partneritetet në një bazë të barabartë nuk janë të mundshme. Dhe Rusia? Kishte një lëvizje të mirë drejt Evropës në mandatin e parë të Putinit, atëherë u bënë shumë gabime në Rusi dhe Perëndim dhe tani, zhgënjim absolut. Një vend i cinizmit, kaosit dhe Rusia është ekonomikisht një xhuxh, është 50% i varur nga shitja e naftës dhe gazit. Kjo vlen edhe për çelësat e derës. Nafta dhe gazi, për të cilat nuk do të na duhet më shumë në 7-8 vjet, në të gjithë botën, kështu që Rusia aktualisht nuk ka perspektivë ekonomike, është shumë e dobët dhe e dobët. Shqipëria i përket historisë dhe gjatësisë gjeografike të saj për Evropën. Ne gjermanët kemi një miqësi të ngushtë me kombin shqiptar. Ne dhamë gjakun e ushtarëve tanë, në vitin 1999, për të mbrojtur kombin shqiptar, veçanërisht në Kosovë, kundër kriminelit të luftës Millosheviç dhe miqve të tij, ministrit të tij të Propagandës, Vuçiçit, Kryeministrit të sotëm të Serbisë. Shqipëria i përket BE-së, ashtu si edhe Kosova, një Serbi e madhe dhe një Shqipëri e madhe nuk pranohen, as Rama.

Në sytë tuaj, cila është kriza e koronës përtej faktit se është një pandemi e pa parashikueshme?

Për mua, kjo do të thotë trazira historike, unë dua ta them këtë, midis Globalizimit 1 dhe Globalizimit 2. Globalizimi i parë ishte një narrativë optimiste: tregtia e lirë, demokracia, klasa e mesme, një botë bashkëpunuese dhe shfaqja e një elite globale. Globalizimi i dytë, megjithatë, ka një ton krejtësisht të ri: bota po bëhet dixhitale dhe jeshile dhe më demokratike. Virusi corona ka një forcë unifikuese: në Shtetet e Bashkuara, ne po e shohim atë tani në demonstrata, në sondazhet në rënie të Trump, brenda Evropës, programet e fuqishme të mbështetjes dhe integrimit, pas tronditjes dhe konfuzionit fillestar që njohin evropianët, në kriza në nevojë për komunitetin në BE dhe jo populizëm të shekullit XIX, i cili ka çuar në dy luftëra të tmerrshme dhe Holokaustin, duke çuar në Luftën e Ftohtë midis fuqive të mëdha.

Si e përjetoni krizën e koronës në Gjermani?

Ne kemi një kancelar të guximshëm që e di se çfarë do të thotë komunizmi dhe mungesa e demokracisë. Në këtë drejtim, Rama duhet të tregohet i kujdesshëm me sugjerimet e tij të miqësisë për Angela Merkelin. Një person që mund të ketë qenë në burg në 1994 dhe është mbajtur në pushtet nga mashtrime elektorale dhe që është në shkelje të përhershme të Kushtetutës, nuk është një mik i yni. Rama nuk është mik i BE-së dhe Gjermania nuk është mike e Ramës. Por si kryeministri i zgjedhur aktualisht, ai është natyrisht, krahas autokratëve të tjerë në botë, gjithashtu një partner dialogu, por, siç thashë, jo një shok. Opozita është një parti motër e partive të popullit evropian, ne europianët mundemi shumë mirë të themi: këta janë miqtë tanë politikë, sidomos lideri i tyre, Lulzim Basha, është shumë politik dhe ne përfaqësuesit ekonomikë na njohin. Mund të çojë Shqipërinë në BE. Opozita e bashkuar, si garant i Shqipërisë së lirë, është bileta e hyrjes politike për kombin shqiptar në BE. Një garanci tjetër për Kushtetutën është Presidenti i saj Meta. Unë jam i impresionuar se si ai kundërshton sulmet antidemokratike të qeverisë “Rama” kundër Kushtetutës dhe të drejtave të lirisë dhe pa u lodhur përpiqet të krijojë paqe midis kampeve politike. Meta është një atdhetar i vërtetë, në një kuptim të mirë. Vendndodhja? Është situata më e vështirë ekonomike, kriza më e rëndë që nga ekzistimi i Republikës Federale të Gjermanisë. Sidoqoftë, Shqipëria është shumë më keq dhe në thelb është e falimentuar nëse nuk ka ndonjë ndryshim politik, por më shumë për këtë më vonë. Situata është absolutisht ekzistenciale në të gjithë botën. Në Gjermani, 7 milion njerëz janë në punë me kohë të shkurtër, dhe ne presim që produktet bruto kombëtare të bien midis 7-10%. Duhet të shmanget që të bëhet i papunë. Programet e stimulimit ekonomik dhe ndihmës në Gjermani, të cilat kanë vetëm një vëllim të përgjithshëm prej pothuajse 2 trilionë euro, janë plotësuar me gati dy trilionë euro nga BE dhe paketat e ndihmës nga 15 vendet e tjera anëtare të BE-së, 3 trilionë euro të tjera, dhe angazhimi i BQE-së, shuma nuk është e llogaritshme, nga njëra anë ajo duhet të ketë një efekt afatshkurtër, por në të njëjtën kohë ajo është e orientuar drejt konvertimit teknologjik, ne vendosim qëllime strategjike në krizë. Sidomos me dixhitalizimin dhe mbrojtjen e klimës. Unë mendoj se kundër këtyre programeve, Gjermania dhe Evropa do të jenë vendi kryesor në 2 vjet, kontinenti kryesor në të gjithë botën për sa i përket digjitalizimit dhe teknologjive mjedisore, ky është qëllimi ynë. Evropa do të zvogëlojë varësinë e saj nga Kina. Projekti i Kinës komuniste, i ashtuquajturi Rruga e Mëndafshit, ka vdekur. Kjo gjithashtu do të thotë që zinxhirët e prodhimit dhe këngëve do të vendosen më shumë në Evropë. Shumë vende të Bashkimit Evropian në jug dhe në lindje do të përfitojnë nga kjo nëse thelbi ekonomik i Evropës: ekonomitë gjermane dhe franceze prodhojnë më shumë në Evropë. Bota do të shikojë dhe të vijë në Evropë dhe jo Kina, Sh.B.A. Transformimi i Gjermanisë dhe zona më e fuqishme ekonomike në botë, Bashkimi Evropian, tani është në zhvillim e sipër dhe do të jetë i suksesshëm. Pra, Shqipëri, është shansi yt.

Si e shikoni krizën e koronës në Shqipëri?

Një katastrofë absolute. Turp. Nuk ka statistika të vërteta mbi infeksionet aktuale me koronën. Nuk është testuar sa duhet. Nuk ka rehabilitim për pacientët Corona. Prandaj, do të ketë vdekje shtesë nga ish-pacientët me koronë në muajt e ardhshëm, edhe pse janë të lirë nga infeksione aktive të virusit. Rezultatet në patologji gjithashtu nuk janë regjistruar siç duhet. Në Shqipëri askush nuk e di se çfarë po ndodh vërtet. Luftimi i pandemisë fillon me diagnostikim dhe jo me izolim total dhe tanke. Në këtë aspekt nuk pati luftë të duhur kundër pandemive në Shqipëri, mbrojtje të popullatës dhe mjekëve, që është një krim kundër popullit shqiptar, kundër të ardhmes së fëmijëve shqiptarë. Për më tepër, pas 7 viteve të Ramës, struktura mjekësore e Shqipërisë ka rënë në nivelin e vendeve më të varfra në Afrikë. Në të vërtetë, duhet të shtrohet pyetja: ku shkoi ndihma ndërkombëtare, sigurisht jo në kujdesin shëndetësor të Shqipërisë. Luftës ekonomike kundër pandemive i mungon ekspertiza e politikave ekonomike. Ekonomia shqiptare ka të ngjarë të ketë një rënie prej 20-30% të produktit kombëtar bruto dhe shkallë të konsiderueshme papunësie. Kjo do të çojë në humbje të konsiderueshme të shqiptarëve jashtë vendit nga korriku. Në këtë drejtim, ekonomia shqiptare do të goditet më pas nga një tronditje e dytë. Kjo duhet të parandalohet. Shqipërisë i duhet një qeveri e re e unitetit kombëtar. Së bashku me opozitën e bashkuar shqiptare, ne kemi hartuar module të përshtatshme për rindërtim ekonomik dhe shoqëror dhe kemi besim të madh në opozitën e bashkuar se ata do të formojnë të ardhmen e Shqipërisë pozitivisht dhe opozita e bashkuar ka mbështetjen më të plotë të partive popullore evropiane. Ne nuk do ta lëmë Shqipërinë vetëm nga ana e Evropës, ata mund të mbështeten në të dhe t’u ofrojnë atyre mbështetje të fortë dhe t’i hapin dyert në Evropë për ta në mënyrë politike dhe natyrisht për ekonominë shqiptare. Një kapitull tjetër i historisë së Shqipërisë, një vend që mendon i madh duke filluar përsëri, do të hapet me një zgjedhje të re që u ofron shqiptarëve mundësi të reja dhe e bën Shqipërinë një vend më të mirë.