Një listë me ushqime që përgjithësisht s’gatuhen siç duhet: Zbulo nëse po gaboni ose jo

74

Brokoli

Sigal

Brokoli është ushqimi më i mirë me të cilin mund të ushqeni organizmin tuaj. Bën pjesë në të njëjtën familje me lulelakrën dhe është provuar se është mjaft efektiv në parandalimin e disa lloje të kancerit; që nga ai i gjirit e deri tek ai i lëkurës, por çfarë ndryshon është mënyra e të gatuarit.

Një studim i vitit 2008 zbuloi se gatimi me avull është e vetmja metodë që ruan të gjitë komponentët e brokolit e madje edhe rrit ata që luftojnë kancerin. Zjeria dhe skuqja u zbulua se ishin mënyrat më të këqija për ta gatuar atë. Akoma nuk doni të hiqni dorë nga zjeria? Atëherë shtimi i erëzave ose djegëseve mund të ‘mirëmbajë’ benefitet e tij. Sa më shumë aq më mirë.

Patatet

Po i kthehemi edhe një herë patateve të skuqura, ndër të preferuarat e të rriturve por fatkeqësisht edhe të fëmijëve. Ato janë një ndër komponentët kryesorë të obezitetit. Sipas një studimi janë patatet lejla ato që kanë më tepër benefite, si ulja e presionit të gjakut dhe ulja e riskut të prekjes nga kanceri. Më vonë një tjetër studim zbuloi se ato tejkalojnë patatet e bardha për nga elementët miqësor ndaj organizmit. Mënyra më e mirë që ata të mos dëmtohen është të gatuhen në furrë, por absolutisht jo të skuqen.

Karrotat

Herën tjetër që do të gatuani supë e keni ndërmend t’i hidhni edhe karrota i rezistoni tundimit për ti grirë ato. Kjo përveçse ju kusen kohë gjithashtu edhe ruan vlerat e karrotës. Sipas një studimi prerja e karrotave në copa të vogla rrit sipërfaqen e kontaktit dhe lejon më tepër nutrient të largohen. Pra mbasi të qëroni e të lani karrotat ato duhet të futen në gatim në formën e tyre origjinale, pa u prerë. Përdorini shpesh karrotat, ato përmbajnë keratinë.

Çaji

Nëse doni absorbim të lartë të elementëve të cajit që pini atëherë mos e bëni si britanikët. Disa studime tregojnë si shtimi i qumështit në caj mund të largojë disa nga benefitet kardiovaskulare të këtij të fundit. Pini caj jeshil? Shtoni pak lëng në vend të ëmbëlsuesit. Vitamina C e lëngut (përshëmbull lëng frutash) ndihmon në përforcimin e elemëntëve bio të çajit.

Hudhra

Mos e copëtoni, shtypeni! Studimet tregojnë se shtypja e hudhrave dhe lënia në gjëndje qetësie për 10 minuta çliron një lëndë të quajtur alikin, e cila është provuar se ndihmon në reduktimin e riskut nga sëmundjet kardiovaskulare. Mund edhe të konsideroni ta hani hudhrën pa e gatuar dhe pa e copëtuar.

Mollët dhe dardhat

Mbasi i qëroni këto fruta i lini për pak momente të qëndrojnë. Një studim ka treguar se procesi i qërimit nxit shkatërrimin e klorofilës, por që nga ana tjetër prodhon antioksidantë më efektivë në fruta.

Mustardë

Mustarda është një ndër elementët më të shijshëm për t’ju shtuar salsave, sallatës dhe sanduicëve, por nëse jeni vërtet të dhënë mbas shëndetit atëherë duhet të drejtoheni tek mustarda e verdhë, e cila është edhe ajo më e lira. Pse? Sepse ky lloj përmban një lëndë të quajtur curcumin (lënda kryesore përbërëse e kastravecit), e cila jo vetëm i jep mustardës së lirë ngjyrën karakteristike të verdhë, por edhe të gjitha benefitet potenciale ndaj shëndetit.