Nëse do bark të sheshtë, ia vlen të provosh këtë teknikë japoneze

21
Sigal

Kush e dinte rruga drejt një barku të sheshtë dhe plot muskuj mund të shtrohej drejt një peshqiri? Mjeku specialist i refleksologjisë, Toshiki Fukutsudzi, ka prezantuar një taktikë të thjeshtë në librin e tij “Les points Tsubos” që mund të ripërcaktojë pjesën e ushtrimeve për barkun.

Kjo nuk ka të bëjë me djersitjen në palestër ose zvogëlimin e sasisë së karbohidrateve: kjo ka të bëjë me përsosmërinë e qëndrimit.

Së pari, le të kuptojmë diçka: Arritja e një barku të sheshtë dhe me muskuj është një lojë e ndryshme, për individë të ndryshëm, por pozicionimi i duhur gjatë ushtrimeve mund të ndikojë ndjeshëm në uljen e yndyrës në zonën e barkut. Pra, ideja është te përqendrimi te pjesa e legenit që duket se përcakton edhe dobësimin në zonën e barkut.

Si realizohet ‘teknika e peshqirëve’?

E quajtur “teknika e peshqirëve”, kjo metodë është një përzierje e stërvitjes së lehtë dhe qetësimit! Imagjinoni yoga-n, teksa ju shtriheni për t’u çlodhur, por edhe për të qetësuar mendjen.

Duke vendosur një peshqir të mbështjellë (sigurohuni që të jetë rreth 35 deri në 40 cm i gjatë) nën pjesën e poshtme të shpinës ndërsa jeni shtrirë në një dyshek yoge, ju pozicionoheni për të sfiduar dhe forcuar muskujt në mënyrë delikate, por njëherësh edhe efektive.

Ja si ta bëni:

-Shtrihuni në shpinë me një peshqir poshtë

-Zgjatini këmbët jashtë, duke i mbajtur ato sa gjerësia e shpatullave

-Rrotulloni këmbët nga brenda derisa gishtat e mëdhenj të këmbës të prekin ato të dorës

-Ngrini krahët lart, duke u përpjekur të prekni gishtat e vegjël të këmbëve

-Qëndroni në këtë pozicion për rreth 5 minuta, duke relaksuar plotësisht muskujt

-Ndaloni nëse ndjeni ndonjë shqetësim

Ky ushtrim gjithashtu luan një rol vendimtar në zbutjen e dhimbjeve të shpinës dhe qetësimin në tërësi të gjithë trupit.

Për rezultate optimale, synoni të përsërisni teknikën e peshqirëve tri herë në ditë për të paktën 10 ditë.

Pavarësisht nëse është pjesë e rutinës së zgjimit në mëngjes, një relaksim pas stërvitjes ose një shtrirje para gjumit, integrimi i kësaj teknike në regjimin tuaj ditor mund të çojë në përmirësime të dukshme në zonën e barkut.