Raporti vjetor i FMN 2020 : Një vit si asnjë tjetër

376
Sigal

Veprimi i shpejtë ndihmoi në luftimin e pandemisë dhe kufizimin e dëmit në jetën e njerëzve dhe ekonominë globale

Ka qenë një krizë si asnjë tjetër. Për të trajtuar urgjencën shëndetësore, vendeve iu desh ta vendosnin jetën ekonomike në një ngërç gjatë Bllokimit të Madh. Kjo krijoi recesionin më të keq që nga Depresioni i Madh. FMN veproi me shpejtësi për të ndihmuar njerëzit dhe vendet, ndërsa pasiguria e madhe errësoi perspektivat për ekonominë globale dhe bota vazhdoi të luftonte me të panjohurat e pandemisë.

Kriza ka përmbysur jetën e njerëzve në mënyra të panumërta. Përveç humbjes tragjike të jetës, miliona njerëz kanë humbur punën, të ardhurat dhe kursimet, dhe shumë shqetësohen se si të paguajnë qiranë dhe faturat e tyre.

Madhësia dhe shpejtësia e kolapsit ekonomik ishin të pashembullta. Kriza minoi stabilitetin financiar global dhe segmente të mëdha të ekonomisë globale u futën në një ngërç, përfshirë ekonominë informale, e cila mbetet e madhe në Amerikën Latine dhe Afrikën nën-Sahariane. Për të shpëtuar jetë, qeveritë financuan shërbime shtesë shëndetësore dhe emergjente. Aty ku kushtet dhe hapësirat në buxhet lejuan, qeveritë gjithashtu ndaluan rënien e rritjes globale me një mbështetje të jashtëzakonshme monetare dhe fiskale – kjo e fundit me shumën prej 11.5 trilionë dollarë globalisht nga shtatori i vitit 2020 – për të shtrirë linjat e jetës për bizneset dhe njerëzit.

Këto kohë të jashtëzakonshme kërkonin veprim të shpejtë, po aq të veçantë. FMN ka punuar për të ndihmuar në mbrojtjen e njerëzve, për të mbrojtur ekonominë dhe për të ndihmuar vendet të përgatiten për rimëkëmbjen.

Vendet në të gjithë botën u përballën me bilanc urgjent dhe të paparë të pagesave dhe nevojave të financimit, gjë që krijoi një kërkesë të menjëhershme dhe rekord për burimet e FMN-së.

Në përgjigje të krizës, FMN zhvendosi prioritetet e punës për t’u përqëndruar në aspektet më kritike, procedurat e efektshme për të përshpejtuar vendimmarrjen dhe vendosi stafin në detyra të reja atje ku ishin më të nevojshme.

FMN-ja ka punuar me partnerë të tjerë për të ruajtur jetën dhe jetesën, duke përfshirë mbështetjen e më të varfërve dhe më të rrezikshmit.

Reformat kritike të qeverisjes dhe financimit të miratuara nga Bordi Ekzekutiv demonstruan gatishmërinë e FMN-së për të mbështetur vendet. Këto veprime në kohë ndihmuan në ruajtjen e kapacitetit të huazimit të FMN-së prej 1 trilion dollarësh, në mënyrë që të mund të sigurojë mbështetje të fortë pasi vendet përballen me nevoja të papara financimi që rezultojnë nga pandemia.

Në përgjithësi, që nga 1 maj 2019, FMN ka aprovuar rreth 165 miliardë dollarë kredi, përfshirë ato që paraprijnë pandeminë.

TRANSPARENCA DHE BESIMI

Qeverisja dhe përgjegjësia nuk mund të zinin vendin e dytë gjatë krizës dhe janë bërë më të rëndësishme se kurrë.

Qeveritë në të gjithë botën kanë ndërmarrë masa të mëdha fiskale dhe financiare për të siguruar gjallërinë për njerëzit dhe firmat. Zgjerime të tilla të shpejta në rolin e qeverisë, sidoqoftë, krijojnë mundësi për korrupsion, siç kanë treguar krizat e kaluara. Kjo do të thotë që qeveritë duhet të kontrollojnë dhe mbikëqyrin masat emergjente fiskale dhe financiare. Këshilla e FMN-së ka qenë të shpenzoni gjithçka që duhet, por të mbani faturat.

Për financimin e jashtëzakonshëm të FMN-së për të ndihmuar vendet të adresojnë COVID-19, masat mbrojtëse të duhura ndihmojnë në ekuilibrimin e nevojës për të siguruar që fondet të arrijnë ata që kanë më shumë nevojë për to me nevojën për t’i shpërndarë shpejt. Vendet huamarrëse janë të përkushtuara ndaj :

  1. ndërmarrjes dhe botimit të auditimeve të pavarura të shpenzimeve të lidhura me krizat dhe
  2. publikimit të kontratave të prokurimit të lidhura me krizat në faqen e internetit të qeverisë, përfshirë identifikimin e kompanive të dhëna kontratat dhe pronarët e tyre përfitues.

FMN gjithashtu siguroi që burimet e emergjencës t’i nënshtrohen politikës së vlerësimit të masave mbrojtëse.

Kuadri 2018 i FMN-së për angazhimin e fondeve të zgjeruara për qeverisjen është pjesë e përpjekjes së vazhdueshme gjithëpërfshirëse për të përmirësuar qeverisjen e mirë të vendeve anëtare dhe përpjekjet për të luftuar korrupsionin. Pandemia ka rritur rëndësinë e qeverisjes më të fortë dhe Kuadri iu nënshtrua rishikimeve të ndërmjetme në mes të vitit 2020.

BASHKËPUNIMI GLOBAL

Zemra e misionit të FMN-së është të promovojë bashkëpunimin midis vendeve. Shkëmbimi i informacionit, të dhënave, hulumtimeve dhe analizave të politikave të vendeve anëtare është një tipar kryesor i dhomës së motorëve që fuqizon punën e institucionit.

Për shembull, për të siguruar informacion të azhurnuar, të vazhdueshëm mbi politikat e zbatuara nga vendet për të përmbajtur pandeminë dhe dëmtimin e saj në ekonomi, FMN krijoi një Ndjekës të Politikave që përmbledh përgjigjet kryesore ekonomike që qeveritë kanë marrë për të kufizuar impaktet njerëzore dhe ekonomike të COVID-19. Gjurmuesi përfshin 196 ekonomi dhe azhurnohet rregullisht. Për më tepër, FMN ka botuar një Seri të Veçantë shënimesh mbi COVID-19 për të ndihmuar politikëbërësit të adresojnë efektet ekonomike të pandemisë.

Përveç kësaj, si një udhëheqës global midis kolegëve në sistemin multilateral, partneritetet e FMN-së me organizata të tjera ndërkombëtare kanë formuar një pjesë të rëndësishme të përgjigjes për të mbështetur të gjitha vendet në këtë krizë.

FMN, Banka Botërore dhe partnerë të tjerë, duke përfshirë G 20, bënë thirrje që kreditorët të pezullojnë ripagimet e borxhit për të siguruar mbështetjen aq të nevojshme për vendet më të varfra. Ky moratorium zyrtar dypalësh i borxhit, Iniciativa e Pezullimit të Shërbimit të Borxhit, lehtësoi vendet më të varfra nga miliarda dollarë në pagesa të borxhit, të cilat ata mund të përdornin për sistemet e tyre shëndetësore dhe për të mbrojtur qytetarët e tyre. Për më tepër, FMN po siguron lehtësimin e borxhit përmes Trustit të Ndihmës dhe Katastrofës (CCRT). Bordi Ekzekutiv i FMN ka aprovuar lehtësimin e borxheve përmes CCRT për 29 nga vendet e tij anëtare më të varfra dhe më të prekshme për detyrimet e tyre të FMN.

FMN dhe Banka Botërore sollën së bashku udhëheqës afrikanë, partnerë dypalësh dhe institucione shumëpalëshe gjatë Takimeve Pranverore të Prillit 2020 dhe përsëri në Tetor 2020, për të nxitur veprime më të shpejta në përgjigjen e COVID-19 në vendet Afrikane. Organizatat shumëpalëshe, duke përfshirë Kombet e Bashkuara, u zotuan për mbështetjen e tyre të vazhdueshme dhe partnerët dypalësh ritheksuan angazhimin e tyre për një bllokim borxhi duke filluar nga 1 maji 2020. Ky bllokim u zgjat në tetor 2020

FMN dhe Organizata Botërore e Shëndetësisë qëndruan së bashku për të theksuar se si të dy organizatat mund të punojnë së bashku për të ruajtur jetën dhe ekonominë globale. Për herë të parë në historinë e FMN-së, epidemiologët ofruan kontribut për parashikimet ekonomike.

FMN dhe Organizata Botërore e Tregtisë bënë thirrje për më shumë vëmendje për rolin e politikave të hapura tregtare – veçanërisht për ushqimin dhe furnizimet mjekësore – në mposhtjen e virusit, rivendosjen e vendeve të punës dhe gjallërimin e rritjes ekonomike.

FMN gjithashtu koordinoi me një numër marrëveshjesh financiare të rajonit, duke përfshirë Mekanizmin Europian të Stabilitetit dhe Fondin Monetar Arab, ndër të tjera. Ata po mbështesin anëtarët e tyre përmes huadhënies, rregullimit të politikave dhe mjeteve për t’i bërë ata të përputhshëm me natyrën emergjente të krizës COVID-19 dhe duke ofruar politika dhe këshilla teknike për të ndihmuar autoritetet e tyre gjatë këtyre kohërave sfiduese ekonomike. Fondet e shpëtimit rajonal po koordinojnë ngushtë me ekipet e vendeve të FMN për të shkëmbyer informacion dhe ekspertizë të nevojshme për të ndihmuar në mënyrë të shpejtë vendet që përballen me nevojat më të ngutshme të financimit.

OPERACIONET E BAZUARA NË SHTËPI

Përmes gjithë kësaj, FMN-së, ashtu si çdo vend pune, iu desh të rregullonte mënyrën e funksionimit, duke i përshtatur ndryshimet e veta me shpejtësinë e krizës.

TË GJITHA OPERACIONET TONA U BËNË SHPEJT VIRTUALE, NGA MISIONET E MBIKËQYRJES, TE NEGOCIATAT E HUAZIMIT, TE ASISTENCA TEKNIKE DHE TRAJNIMI.

Stafi i FMN-së u përshtat, duke përfshirë ata me seli në Uashington, DC dhe në vendet rreth botës. Bordi, menaxhimi dhe stafi i FMN-së lëvizën operacionet e tyre nga salla e bordit dhe zyrat e tyre në dhomat e ndenjes, kuzhinat, dhomat e lira dhe bodrumet. E gjithë puna u transformua shpejt në virtuale, nga misionet e mbikëqyrjes, te negociatat e huazimit, te asistenca teknike dhe trajnimi.

Këshillat e politikave të menjëhershme dhe në kohë reale dhe zhvillimi i kapaciteteve u janë dhënë virtualisht mbi 160 vendeve në tema që variojnë nga menaxhimi i parave të gatshme dhe të dhënat deri te qeverisja ekonomike. Më shumë se 90 përqind e vendeve që kërkuan financim emergjent në lidhje me pandeminë gjithashtu kanë marrë mbështetje për zhvillimin e kapaciteteve në formën e këshillave teknike praktike, mjeteve praktike dhe trajnimeve të orientuara drejt politikave.

Pas Takimeve të para për herë të parë Pranverë në Prill 2020, FMN vazhdoi punën e saj virtualisht, duke u takuar nëpërmjet internetit me zyrtarë të vendit për të diskutuar programe, për të siguruar zhvillimin e kapaciteteve dhe për të zhvilluar takime të Bordit.