Vaksina e Pfizer i shakton reagime serioze alergjike / Infermierja në Alaska

99
Sigal

Një punëtore shëndetësore në Alaskë pësoi një reaksion serioz alergjik pasi bëri vaksinën e koronavirusit të Pfizer dhe është shtruar në spital. Gruaja filloi të ndjehej e skuqur dhe mori një antihistaminë pas injektimit të dozës. Ajo u dërgua në dhomën e urgjencës në Spitalin Rajonal Bartlett në Juneau dhe që atëherë është zhvendosur në kujdesin intensiv për vëzhgim, tha drejtori i dhomës së urgjencës në spital Dr Lindy Jones.

Zyrtarët qeveritarë po përpiqeshin të mësonin më shumë rreth çështjes pasi punëtorja nuk kishte histori të alergjive të ilaçeve, megjithëse ishte e paqartë ende nëse ajo vuante nga ndonjë lloj tjetër i alergjive, sipas një zyrtari shëndetësor.

Administrata e Ushqimit dhe Barnave, e cila miratoi ilaçin për përdorim në SH.B.A. të Premten, vuri në dukje efektet anësore të zakonshme përfshinin dhimbje koke, dhimbje muskulore, dridhura, lodhje dhe dhimbje në vendin e injektimit.

Me miliona amerikanë që pritet të vaksinohen deri në fund të vitit, incidenti ka të ngjarë të bëjë që zyrtarët federalë të jenë edhe më vigjilentë për çdo shenjë të efekteve anësore serioze. Reagimi i marrësit të Alaskës besohej të ishte i ngjashëm me reagimet anafilaktike që përjetuan dy punëtorë shëndetësorë në Britani pasi morën vaksinën Pfizer-BioNTech javën e kaluar. Të dy bartnin pajisje, si EpiPens, për të trajtuar anafilaksinë dhe që atëherë janë rikuperuar.