Amazon zgjeron biznesin në shëndetësi me Farmacinë Online

118
Sigal

Amazon Inc. nisi të martën një farmaci në internet për shpërndarjen e ilaçeve me recetë në Shtetet e Bashkuara, duke rritur konkurrencën me shitësit e barnave të tilla si Walgreens, CVS dhe Walmart.

E quajtur Amazon Farmaci, dyqani i ri lejon klientët të krahasojnë çmimet ndërsa blejnë ilaçe në faqen e internetit të kompanisë ose në aplikacionin e saj. Blerësit mund të përfitojnë zbritje të mëdha për anëtarët e klubit të besnikërisë.

Masa bazohet në blerjen e PillPack në vitin 2018 nga shitësi me pakicë në internet, për të cilin Amazon tha se do të mbetet e ndarë për klientët që kanë nevojë për doza të para-renditura të barnave të shumta.

Gjatë dy viteve të fundit, Amazon ka punuar për të siguruar më shumë licenca shtetërore për recetat e transportit në të gjithë vendin, të cilat kishin qenë një pengesë për zgjerimin e saj në zinxhirin e furnizimit me ilaçe, sipas shënimeve të analistëve nga Jefferies Equity Research.

Kompania e themeluar si një shitës librash në internet ka sfiduar industritë duke përfshirë shitjen me pakicë, kompjuterat dhe tani potencialisht farmaceutikën, duke tërhequr kritika për madhësinë dhe fuqinë e saj nga grupet e punës dhe ligjvënësit.

TJ Parker, CEO i PillPack dhe nënkryetar i Amazon Farmaci, tha në një deklaratë se shitësi me pakicë synonte të sillte “fiksimin e klientëve në një industri që mund të jetë e papërshtatshme dhe konfuze”.

Amazon (AMZN) përballet me një konkurrencë nga Walgreens Boots Alliance Inc, CVS Health Corp, Walmart Inc, Rite Aid Corp, Kroger Co dhe të tjerë. Përdorimi i porositjes në internet të barnave ka qenë i ulët, sipas studimit të tregut nga J.D. Power.

Nëse anëtarët e kartës së besnikërisë preferojnë të blejnë personalisht, Amazon tha se zbritjet e saj në blerjet zbatohen në më shumë se 50,000 farmaci përfshirë ato që drejtohen nga rivalët e saj.

Pandemia mund të ndihmojë në sjelljen e porosive të ilaçeve në internet. Tregtia elektronike është rritur këtë vit ndërsa qeveritë detyruan njerëzit të qëndronin në shtëpi për të shmangur infeksionet e COVID-19, dhe anëtarët e kartës së besnikërisë – më shumë se 150 milion në të gjithë botën – mund të jenë pranues të blerjes së ilaçeve në internet tani që është nga Amazon.