Firmat e njohura të ushqimeve “mashtrojnë” konsumatorët e Europës Lindore

630
Kompanitë multinacionale të ushqimit dhe pijeve kanë “mashtruar” blerësit në Evropën Lindore për vite me radhë duke i shitur atyre versione më të ulëta të markave të mirënjohura, sipas zyrtarit më të lartë të Komisionit Evropian, përgjegjës për drejtësinë dhe konsumatorët.
Në një sulm të hapur ndaj gjigantëve të korporatave që ajo pretendon se e ka thyer ligjin, komisioneri i Çekisë, Vera Jourová, i tha Guardian: “Ne themi për herë të parë në mënyrë të qartë: kjo është praktikë e padrejtë tregtare. Në shumë raste, po, jam e bindur se ligji është thyer, sepse ka mashtrim të dukshëm “.
Nga pijet deri te detergjentët, versionet lindore të markave të shitura në të gjithë Evropën janë gjetur në mënyrë të përsëritur të jenë në cilësinë e tyre më të ulët, që shiten në perëndim, tha Jourová, edhe kur ato janë të mbështjellura në të njëjtin emër.
Ajo premtoi të detyrojë kompanitë shumëkombëshe të ndalojnë atë që ajo e konsideron si një përpjekje për të mashtruar konsumatorët në Evropën Lindore dhe tha se ata po bënin justifikime për një kohë të gjatë.
Coca-Cola, pija e të cilëve në dyqanet sllovene u gjetën nga hulumtuesit që përmbanin më shumë sheqer dhe më shumë shurup frukto-glukozë sesa shitja në Austri, u përgjigj duke thënë se përshtatet me recetën e shijeve lokale. Spar, me produktin e saj të jogurtit të ulushtrydhes, në Slloveni u gjet të ketë 40% më pak luleshtrydhe se sa versioni austriak.
Marka të tjera të njohura, duke përfshirë Lidl, Pepsi, janë përfshirë gjithashtu në studimet e fundit. Kompanitë këmbëngulën se aty ku ishin gjetur dallime në produkte të ngjashme me markat, ata kishin reaguar ndaj kërkesës lokale dhe jo zëvendësim të qëllimshëm.
Për momentin, Jourova ka deklaruar: “Unë nuk do të hezitoj të tregoj markat – edhe madje t’i inkurajoj njerëzit që të mos i blejnë ato. Unë jam mjaft e guximshëm për këtë. ”
Florence Ranson, një zëdhënëse e FoodDrink Europe, grupi përfaqësues për industrinë, tha: “Do të doja të theksoja se ne marrim shumë seriozisht akuzat e dyshuara të cilësisë së dyfishtë. Konsumatorët janë thelbësorë për biznesin tonë dhe po aq të rëndësishëm kudo që janë.”
Sigal