Mësoni se cilat janë ushqimet që e mbrojnë lëkurën nga i ftohti…

173

Kur bien temperaturat, lekura  menjëherë shfaqet më e thatë dhe e irrituar.

Por nuk duhet të dëshpërohemi, sepse ushqimi mund t’i sigurojë lëkurës vitaminat, mineralet dhe lëndët ushqyese që i nevojiten për të rigjeneruar.

Image

Salmoni Omega 3s është ajo që e dallon salmonin e cila vepron në nivelin qelizor, këto acide yndyrore ekuilibrojnë membranën lipide, duke ndihmuar kështu lëkurën të ruajë lagështinë. Për të mos u nënvlerësuar është edhe kontributi i vitaminës D, vetitë anti-inflamatore të së cilës mbrojnë epidermën në rast të akneve, ekzemave, skuqjes dhe acarimit.
Image

Farat e lulediellit Sasia e jashtëzakonshme e vitaminës E që gjendet në farat e lulediellit forcon membranat e lëkurës, duke i mbajtur ato aq elastike dhe të hidratuara mirë dhe në të njëjtën kohë mbron epidermën nga radikalet e lira dhe dëmtimet e shkaktuara nga rrezet ultravjollcë. Nuk mjaftojnë, këto farëra të vogla garantojnë gjithashtu sasinë e duhur të acideve yndyrore omega 6, të cilat sigurojnë rinovimin e lëkurës, dhe selenin, i cili ndihmon në luftimin e infeksioneve.
Image

Arra Acid alfa-linolik i pranishëm në këtë frut (një acid yndyror Omega 3 me bazë perimesh forcon dhe mbron membranat qelizore të lëkurës, duke mos lejuar që kjo e fundit të humbasë hidratimin), arrat përmbajnë gjithashtu gati dy herë më shumë antioksidantë sesa frutat e tjerë , gjë që i bën ata shumë të dobishëm në luftën kundër radikalëve të lirë dhe plakjes së lëkurës.
Image

Agrumet Portokallet, limonët, grejpfrut  janë të pasura me vitaminë C, një antioksidant i fuqishëm që mund të bëhet një eliksir autentik i jetës për lëkurën. Siç kemi parë gjatë studimit në American Journal of Clinical Nutrition, vitamina C promovon prodhimin e kolagjenit, mbron fytyrën dhe ndihmon për të minimizuar pikat e errëta të epidermës dhe për të eliminuar dëmet e shkaktuara nga dielli.
Image

Veza Siguruar natyrisht me lëndë ushqyese, vezët janë një ushqim i vërtetë i plotë për lëkurën. Në fakt, ato përmbajnë vitaminë A dhe E, të dyja thelbësore për rinovimin e lëkurës, përveç vitaminës B5 (ose panthenol) e cila kontribuon në prodhimin e keratinocytes (qelizat që garantojnë një lëkurë të shëndetshme të mbrojtur nga agjentë të jashtëm), deri tek Omega 3, që favorizojnë një çehre të ndritshme, me vitaminë D, e cila lufton inflamacionin dhe squfurin, i cili është i dobishëm për sintezën e kolagjenit.
Image

Lakra kale Mos u mashtroni nga pamja e rrudhur e kësaj perime me gjethe jeshile, në fakt efekti i saj në lëkurë është e kundërta dhe një pjesë është e mjaftueshme për të mbushur çdo ditë me vitaminë A (thelbësore për rinovimin e lëkurës) dhe vitaminë C ( i cili rrit kolagjenin dhe e bën lëkurën më të fortë). Nuk është rastësi që një studim i publikuar në American Journal of Clinical Nutrition tregoi se ata që ndjekin një dietë të pasur me vitaminë C kanë më pak lëkurë të rrudhur dhe të thatë.
Image

Patatja e ëmbël Kjo perime nuk mund të ishte me të vërtetë më e “ëmbël” për lëkurën në dimër dhe meritë është e dy lëndëve ushqyese që ai përmban, përkatësisht vitamina A dhe beta-karoteni, të cilat mbrojnë lëkurën e stresuar nga i ftohti. Vitamina A ndihmon në riparimin e lëkurës së dëmtuar nga agjentët atmosferikë ndërsa beta-karotina forcon pengesën e saj mbrojtëse, duke favorizuar hidratimin.
Image

Shega E pasur me polifenole antioksiduese që mbrojnë kundër dëmtimit të rrezeve ultravjollcë, luftojnë inflamacionin dhe nxisin qarkullimin e gjakut, ky frut i çmuar me cilësi të panumërta të mira përmban edhe acid ellagik, një antioksidant i fuqishëm që zvogëlon degradimin e kolagjenit, duke zvogëluar rrudhat.