Mësoni 8 truket që ndikojnë menjëherë në trupin tuaj duke lehtësuar dhimbjet si me magji

163

Imagjinoni një situatë të tillë: Keni një takim shumë të rëndësishëm për pak, por keni një dhimbje koke të tmerrshme. Ose një situatë të tillë: Jeni ulur në karrigen e dentistit dhe stomaku juaj vendos të rebelohet. Këto gjëra janë të bezdishme dhe mund të ndikojnë në mënyrë të drejtëpërdrejtë në jetën tuaj, sidomos në rastet kur nuk keni ndonjë qetësues me vete. Megjithatë mos u shqetësoni, ekzistojnë disa truke që do t`ju ndihmojnë ta mbani trupin tuaj nën kontoll.

Image

1. Fryjini gishtit të madh për të qetësuar nervat.

Gishti i madh ka një impakt të drejtëpërdrejtë në nervin që kontrollon rrahjet e zemrës. Kur i fryni këtij gishti ulen rrahjet e zemrës dhe presioni i gjakut, duke ju ndihmuar që të qetësoheni.

Image

2. Mbani një laps mes dhëmbëve për të përmirësuar humorin.

Duke mbajtur një laps mes dhëmbëve ju ndihmon të aktivizoni muskujt e buzëqeshjes duke ju ngritur humorin.

Image

3. Qetësoni dhimbjen e fytit duke kruar veshin.

Kur nervat e veshit stimulohen, në fyt krijohet një refleks që mund të shkaktojë spazëm muskujsh, e cila mund të qetësojë dhimbjen/kruarjet e fytit.

Image

4. Ndaloni ndjesinë e të vjellës duke shtrënguar gishtin e madh të dorës së majtë.

Nuk është e qartë nëse aty ndodhet ndonjë nerv apo truri shpërqëndrohet, por është e vëtetuar që ky truk do t`ju ndihmojë.

Image

5. Ndaloni gjakderdhjen nga hundët duke shtypur mishin e dhëmbëve të sipërm.

Besohet se duke ushtruar presion në mishin e dhëmbëve mund të blokkohet arteria që siguron gjak për hundën.

Image

6. Lehtësoni dhimbjen e kokës duke i futur duart në ujë të ftohtë.

Temperaturat e ftohta rrisin qarkullimin e gjakut në trup. Fusni duart në ujë të ftohtë duke qenë se ato kanë shumë nerva dhe lidhen direkt me trurin.

Image

7. Lehtësoni dhimbjen e dhëmbit duke vendosur një kub akulli mes gishtit të madh dhe atij tregues.

Kjo pjesë e dorës është e mbushur me nerva që i përçojnë sinjalet e dhimbjes në tru dhe gjërat e ftohta i bllokojnë këto sinjale.

Image

8. Hiqeni qafe lemzën duke ngritur krahët dhe duke u shtriqur.

Të shtriqesh është shumë efektive për të ndaluar kontraktimet e muskujve të diafragmës.