Këshilla mjekësore për të zvogëluar dhimbjet në qafë

92

Sipas studimit të bërë nga Asociacioni Osteopatik
Amerikan , dhimbja e qafës ishte e treta në listën e dhimbjeve më të
shpeshta.

Edhe
pse gjysma e të anketuarve pranuan se kanë dhimbje ata thanë se nuk kërkojnë
ndihmë profesionale.

Flini me shall rreth qafës: Më
shumë se 80% e nxehtësisë së trupit vjen nga kontraktimet muskulore. Kur kemi
të ftohtë muskujt tkurren që të prodhojnë nxehtësi. Qafa gjatë natës është
e ekspozuar sidomos kur mbuloheni me batanije. Nëse mbani shall, atëherë
nuk do të ndjeni dhembje dhe do të ndiheni të relaksuar.

Ushtrimet fizike: Në një
studim të bërë në Dublin është gjetur se njerëzit të cilët vuajnë nga dhimbjet
e qafës që bëjnë ushtrime të quajtura “pilates” ankohen më pak. Pra, edhe kjo
mënyrë pakëson dhimbjet e qafës.

Përdorni barëra sa më
natyrale: 
Personat që vuajnë
nga dhimbjet kronike kanë nevojë të përdorin qetësues, kështu që ata duhet të
kenë përbërje sa më natyrale. Rekomandohet edhe pirja e çajit të gjelbër.

Bëni masazhe që zgjasin një orë: Njerëzit që vuajnë nga dhimbjet kronike të qafës janë
testuar dhe është vërejtur se ata ndihen më mirë pasi kanë bërë një orë masazh
sesa vetëm gjysmë ore.