Janë të pa rezistueshme dhe të shëndetshme, ja sasia e frutave të thata që duhet konsumuar

181

Ngrënia e 14 gramëve në ditë më shumë fruta të thata ju bën të humbni peshë dhe zvogëloni rrezikun e mbipeshës

Kjo është ajo që shkencëtarët shpjegojnë me hollësi përmbajtjen e hulumtimit të tyre që, edhe një herë, demonstron rëndësinë e këtyre ushqimeve dhe na bëjnë të dimë dhe efektet që ato kanë në shëndetin tonë. Le të shohim se çfarë duhet të dini për frutat e thata që ju bëjnë të humbni peshë.

Përfitimet e frutave të thata për shëndetin tonë tani janë demonstruar vazhdimisht nga hulumtimet shkencore, studimi i ri nënvizon më tej pasojat që këto ushqime kanë në peshën e trupit tonë dhe mbi rrezikun e mbipesheës.

Për të arritur në përfundimet e tyre, ekspertët mblodhën informacione mbi peshën e trupit, dietën dhe aktivitetin fizik të realizuar nga tre grupe njerëzish: 51.529 profesionistë të shëndetshëm midis 40 dhe 75 vjeç, 121.700 infermierë midis 35 dhe 55 vjeç dhe 116.686 infermierë midis 24 dhe 44 vjeç.

Nga të dhënat e mbledhura nga ekspertët, rezultoi se rritja e konsumit tuaj të frutave të thata me 14 gram në ditë zvogëlon rrezikun e fitimit të peshës me 2 ose më shumë kile dhe zvogëlon rrezikun e mbipeshës me 15%.

Por si është e mundur? Shkencëtarët shpjegojnë se arrat janë të pasura me yndyrna të shëndetshme të pangopura, vitamina, minerale dhe fibra, por janë me kalori të larta, kështu që ato shpesh nuk konsiderohen të mira për kontrollin e peshës, por provat e reja sugjerojnë që cilësia e asaj që hahet mund të jetë po aq e rëndësishme sa sasia.

Me fjalë të tjera, shkoni përpara për frutat e thata në vend të ëmbëlsirave të cilat përveç se ju krijojnë yndyrë, dhe rrit rrezikun e mbipeshës, shkaktojnë dëme për shëndetin.