Ja cilat janë vitaminat e nevojshme për trupin tuaj që nuk duhet të mungojnë kurrë

399

Trupat tanë kanë nevojë për një gamë të vitaminave dhe mineraleve në mënyrë që të funksionojnë në mënyrë optimale, dhe burimet ushqimore janë gjithmonë mënyra më e mirë për t’i marrë ato.

Nëse hani një dietë të ekuilibruar mirë, që përfshin fruta, perime, proteina, fibra dhe disa ushqime të fortifikuara si qumështi dhe buka, me siguri po merrni mjaftueshëm nga gjithçka dhe nuk do të duhet të shqetësoheni. Më poshtë janë ushqyesit më të rëndësishëm për t’u siguruar që ti merrni ato mjaftueshëm.

1.Beta karoten

Beta karoten është një antioksidant që shndërrohet në vitaminën A në trup. Ju duhet vitamina A për të ruajtur një sistem të fortë imunitar, sy të shëndetshëm dhe lëkurë të pastër. Përgatiteni përmes një diete të pasur me gjëra të tilla si patatet e ëmbla, specat jeshil dhe karotat. Sidoqoftë, një shënim, kujdes – marrja e tepërt e beta-karotenit në formën e shtojcave mund të rrezikojë nga kanceret e caktuara dhe sëmundjet e mushkërive, veçanërisht nëse jeni duhanpirës.

2.Kalcium

Trupat tanë përdorin kalcium për të ruajtur dendësinë e fortë të kockave dhe për të parandaluar osteoporozën. Nëse jeni një person i pjekur në një moshë të caktuar, me siguri po shihni shumë email spam duke ju bërë thirrje të merrni më shumë kalcium që mos kockat tuaja të copëtohen në pluhur. Burimet më të mira janë produktet e qumështit si djathi dhe kosi.

3.Vitamina D

Duke folur për vitaminën D, kur ka qenë hera e fundit që keni dalë jashtë? Kjo vitaminë, kritike për shëndetin e kockave, sintetizohet në trup pas një periudhe të ekspozimit në diell, dhe nuk do të zgjasë shumë gjatë. Por mjekët tani thonë që shumë prej nesh janë të mangët sepse kalojmë kaq shumë kohë brenda – në punë, në shtëpi. Ju mund të merrni vitaminën D në dietën tuaj nga peshq yndyror ose qumësht të fortifikuar nëse nuk doni të dilni jashtë, por mos hezitoni të zgjidhni një shtesë në vend të kësaj. Ju mund të dëshironi të pyesni mjekun tuaj për të kontrolluar nivelet tuaja në çdo rast.

4.Acidi folik

Acidi folik, i njohur ndryshe si folate, është një vitaminë B që është një gjë e madhe për gratë që janë shtatzënë ose planifikojnë të mbeten shtatzënë. Ndihmon për të parandaluar defektet e tubit nervor në një fetus në rritje, por edhe njerëzit jo shtatëzanë bëjnë mirë për të marrë sa duhet prej tij. Acidi folik mendohet se zvogëlon rrezikun e kancerit të gjirit, sëmundjeve të zemrës dhe anemisë, plus që e mban trurin tuaj më të mprehtë ndërsa plakeni. Ju mund ta merrni folatin tuaj përmes ushqimeve si drithërat e mëngjesit të fortifikuar, agrumet, perimet jeshile të errët, bishtajoret, makaronat dhe buka.

5.Kalium

Kaliumi mendohet se ul rrezikun për sëmundje të zemrës ose goditje në tru, dhe funksionon në bashkëpunim me natriumin për të rregulluar ekuilibrin ideal të lëngjeve në trupin tuaj. Fatkeqësisht, shumë njerëz marrin shumë natrium dhe jo mjaftueshëm kalium në dietat e tyre ditore. Hani më shumë banane, zarzavate me gjethe, rrush të thatë dhe portokall për të arritur një raport më të mirë.

6.Vitaminë C

Vitamina C ndihmon në parandalimin e mangësive të sistemit imunitar, sëmundjeve kardiovaskulare, sëmundjeve të syve, probleme shëndetësore prenatale dhe madje edhe lëkurës së rrudhur. I gjendur me bollëk te agrumet, manaferrat, brokoli dhe specat jeshilë, nuk është e vështirë të marrësh RDA-në tuaj (90 mg për gratë dhe 75 mg për burra) përmes ushqimit.