Sipas Institutit të Mjekësisë në ShBA, të rriturit duhet të konsumojnë rreth 400 mikrogramë të acidit folik gjatë ditës.

Përndryshe kjo substancë njihet si vitaminë B9 dhe është e nevojshme për shëndetin tuaj pasi ndihmon trupin tuaj të riparojë ADN-në dhe të riprodhojë qelizat e kuqe të gjakut.

Këtu është një listë e shenjave të zakonshme që tregojnë se trupi juaj ka nevojë për më shumë acid folik.

Problemet me kujtesë
Acidi folik është jashtëzakonisht i rëndësishëm për sistemin nervorë. Nëse trupi juaj nuk ka e këtë vitaminë, ju mund të përballeni me depresionin, keni problem të koncentroheni dhe mund të ndjeheni nervoz.

Dhembjet e trupit

Në rastet e anemisë të shkaktuara nga mungesa e Acidit Folik, truri juaj merr më pak oksigjen. Arteriet e trurit fillojnë të rriten dhe pastaj mund të keni dhembje koke.

Lëkura e zbehtë

Hemoglobina, një proteinë e përfshirë në qelizat e kuqe të gjakut, është përgjegjëse për transportimin e oksigjenit nga mushkëritë tuaja në të gjitha indet e trupit tuaj.

Shkurtesa e frymëmarrjes

Nëse e vëreni se jeni duke marrë frymë me vështirësi kur bëni gjëra normale, kjo do të thotë se nivelet e oksigjenit tuaj janë të ulëta.

Problemet e tretjes

Simptoma të tilla gastrointestinale si, vjellja, dhimbja e stomakut dhe diarre pas ngrënies mund të jenë shenjat e para që trupi juaj i mungon acidit folik.

Çrregullime të gojës dhe ënjtje të gjuhës

Këto simptoma zakonisht shfaqen si pasojë e mungesës së folatit. Kështu që ju nuk duhet t’i injoroni këto shenja.

Nuk ndjeni shije gjatë ushqimit

Sipas disa studimeve, përveç plagëve të gojës, mungesa e acidit folik mund të rezultojë në vështirësi që ta shijoni ushqimin gjatë ngrënies.