A e dinit se ngrënia e disa ushqimeve të caktuara mund të rrisin sasinë e vajit të prodhuar tek flokët, ndërsa disa të tjera mund ta ulin atë?

Ushqime për të shmangur:

1.Sheqeri
Hormonet janë të “dërguarat” e trupit tonë që ndihmojnë në kontrollin e pothuajse të gjitha proceseve që ndodhin brenda nesh. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme t’i mbash ato në ekuilibër. Sheqeri nuk është një produkt që ndihmon me këtë. Ai në të vërtetë punon në anën tjetër duke krijuar një çekuilibër kur është fjala për hormonet. Ndikon në proceset inflamatore në trup dhe rrit nivelin e sheqerit në gjak, duke inkurajuar gjëndrat për të prodhuar më shumë vaj.

2. Karbohidratet e përpunuara
Një shembull i mirë i një ushqimi të karbohidrateve të përpunuara është buka e bardhë e bërë nga kokrra. Drithërat e rafinuara janë kokrra që përpunohen nga prodhuesit për t’i bërë ato të buta dhe më pak të rënda. Këto e mbingarkojnë trupin tonë me vaj, i cili shfaqet edhe tek flokët.

3. Ushqimet e skuqura

Çdo ushqim i skuqur, pasi ka qenë më parë i ngrirë, mbingarkon trupat tanë me vaj. Jo vetëm që ju duhet të shmangni konsumimin e këtyre ushqimeve për ta bërë dietën tuaj më të shëndetshme, por edhe për t’i bërë flokët të duken më të zeza.

4. Produktet e qumështit
Sa e çuditshme që mund të tingëllojë, aq edhe vërtetë është. Produktet e qumështit mund të fajësohen për prodhimin e sebumit shtesë. Ato përmbajnë komponentë që lidhen me një sasi të tepërt të testoteronit, i cili gjithashtu ndikon në prodhimin e sebumit shtesë.Prandaj, një gotë qumësht të ngrohtë me yndyrë në mbrëmje mund ta bëjë të nevojshëm një larje të menjëhershme të flokëve në mëngjes.

5. Kripa
Një konsum i tepërt i kripës çon në ënjtje, qese nën sy, zbokth dhe dehidratim të përgjithshëm të trupit. Duke luftuar mungesën e ujit e bën trupin që të prodhojë më shumë vaj. E gjithë kjo përfundon duke shkaktuar flokë të yndyrshëm.

Produktet që duhet të hani:

Ushqimet e pasura në vitaminë B dhe E
Vitaminat B dhe E janë ndër vitaminat më esenciale për trupin dhe flokët. Jo vetëm që ndihmojnë në rritjen e flokëve të forta dhe të bukura, por gjithashtu rregullojnë prodhimin e vajit kështu që flokët tuaj duken më të mirë. Ushqimet si fasulet dhe perimet janë të pasura me vitaminë B dhe këto janë ato që mund t’i ndihmojnë flokët tuaj të duken mahnitëse. Vitamina E mund të gjendet në perimet me gjethe jeshile, farat e lulediellit dhe arra.

Ushqimet e pasura në Zink
Trupi ynë ka nevojë për zink në sasi të vogla dhe ky mineral nuk ruhet tek ne. Lajmi i mirë është se nëse rrisni konsumin e produkteve të pasura me zink, kjo mund të ndihmojë në luftën kundër prodhimit të vajit nga trupi juaj. Ju mund të gjeni zink në shtojcat ushqimore, megjithatë, ajo gjendet edhe tek veza, tërshëra dhe produktet e detit.