Ja si ta parandaloni depresionin dimëror!

    95

    Depresioni dhe melankolia
    janë të shpeshta gjatë stinës së dimrit. Nëse vëreni se jeni të lodhur dhe nën
    depresion, më shumë sesa gjatë verës, ekziston mundësia që të vuani prej
    çrregullimit afektiv sezonal.

     

    Rreth 10-20% e
    popullatës botërore vuajnë nga ky çrregullim, ndërsa që shumica ndjejnë mungesë
    energjie dhe vullnet për punë. Shkaktari është mungesa e dritës dhe rrezeve të
    diellit, që shkakton në ndryshime hormonale.

     

    Ekzistojnë
    shumë shenja të çrregullimit afektiv sezonal: ndryshimet në oreks, dëshira për
    ëmbëlsira, shtimi në peshë, ndryshimet në shprehitë e gjumit, shmangja e
    situatave shoqërore, zvogëlimi i aftësisë së përqendrimit, pakësimi i nivelit
    të energjisë.

     

    Këshilla për disponim të
    mirë gjatë ditëve të dimrit

     

    Dilni përjashta! 


    Provoni që sa më
    shumë kohë të kaloni jashtë – ajri i freskët dhe pak dritë aty kah mesi i
    ditës, te ju do ta zgjojnë nivelin e energjisë.

     

    Sa më shumë dritë në
    shtëpinë tuaj. 
    Përdorini llambat, në mënyrë që drita të
    jetë sa më intensive. Po ashtu, do të ishte mirë t’i përdorni qirinjtë me aroma
    agrumesh. Ata do ta freskojnë dhe ndriçojnë shtëpinë tuaj dhe nxitin
    disponimin.

     

    Mos mbani syze dielli! Mbajtja
    e syzeve të diellit gjatë dimrit, vetëm sa e nxit sekreti min e hormoneve të
    stresit. Është e zakonshme që kur ka diell t’i mbajmë syzet e diellit, por
    rrezet e diellit janë ilaçi më i mirë kundër disponimit të keq.

     

    Ndryshojeni mënyrën e të
    ushqyerit! 
    Rreziku nga çrregullimi afektiv shtohet nëse ju
    mungon ndonjë substancë e rëndësishme në organizëm. Me rëndësi është që ushqimi
    të jetë i ekuilibruar dhe i llojllojshëm. Në këtë mënyrë do t’i ndihmoni trupit
    të mbrohet nga ftohjet dhe gripi, e po ashtu do ta pakësoni rrezikun që të
    preken i nga ky çrregullim afektiv. Nevojitet që ushqimi juaj të jetë i pasur
    me shumë pemë dhe perime, e po ashtu konsumoni edhe shumë çaj e lëngje të
    freskëta. /Gazeta Telegraf/