Sigal

Linja ajrore, e cila ka një kosto të ulët shënoi një vlerësim të konsumatorëve prej vetëm 40 për qind në sondazhin vjetor të Which. Pjesëmarrësve iu kërkua që linjat ajrore të vlerësoheshin për komoditetin e karrigeve, ushqimin dhe ambientin e kabinës. Nga 7,901 të anketuarve që u pyetën nëse ka pasur një linjë ajrore me të cilën ata kurrë nuk do të udhëtonin, 70 për qind të tyre thanë që Ryanair nuk është linja e duhur për të udhëtuar. Linja ajrore më e madhe e Evropës shënoi një vit të vështirë për 2018 –n, si pasojë e dhjetëra fluturime u ndërprenë nga greva. Ryanair refuzoi të paguante kompensimin për vonesat dhe anulimet e fluturimit që rezultuan, duke pretenduar se veprimi industrial përbënte “rrethana të jashtëzakonshme”, duke e bërë të përjashtuar nga rregullat e zakonshme sipas ligjit evropian. Autoriteti i Aviacionit Civil (AAC) e ka kundërshtuar këtë, duke kërcënuar Ryanair me “veprime përmbarimore”. Transportuesi ndryshoi politikën e saj të bagazheve dy herë gjatë 12 muajve të fundit, me rregullat e fundit që do të thotë se udhëtarët duhet të paguajnë ekstra. Një zëdhënëse e Ryanair tha për kërkimet e PA që nuk mori parasysh koston e çmimeve, “faktori i vetëm më i rëndësishëm për konsumatorët në Mbretërinë e Bashkuar”.Ajo i përshkroi rezultatet e sondazhit si “krejtësisht jo reprezentativë” krahasuar me 141 milionë pasagjerë vjetorë të linjës ajrore dhe tha se çmimet e Ryanair janë “një pjesë e çmimeve të larta të ngarkuara nga kompanitë e rekomanduara” Airlines. Linjat ajrore të tjera që morën vlerësime të ulëta të konsumatorëve përfshijnë Thomas Cook Airlines (52 për qind), Wizz Air (54 për qind), Vueling Airlines (54 për qind) dhe British Airways (56 për qind). Jo të gjitha linjat ajrore patën një emër të keq – Jet2 ishte kompania më e mirë e avionëve, duke u ngjitur në vendin e tretë për operatorët me distancë të shkurtër, e cila u vlerësua nga klientët me 75 për qind. EasyJet ishte në mes të paketës me 63 për qind. “Fluturimet sa bëhen e më të lira” u shpreh Rory Boland, redaktor i Which. Ryanair gjatë dy viteve të fundit anuloi mijëra fluturime, duke shkatërruar qindra mijëra pushime dhe duke mos zbatuar rregullat e kompensimit.

Linjat ajrore më të mira me distanca të shkurtra janë:
Aurigny (81%)
Swiss Airlines (80%)
Jet2 (75%)

Linjat ajrore më të këqija me distanca të shkurtra janë:
Ryanair (40%)
Thomas Cook Airlines (52%)
Wizz Air (54%)
Vueling Airlines (54%)
Linjat ajrore më të mira me distanca të gjata janë:
Singapor Airlines (85%)
Emiratet (81%)
Qatar Airways (80%)
Linjat ajrore më të këqija me distanca më të gjatë janë:
American Airlines (52%)
United Airlines (55%)
Thomson / Tui Airways (56%)