Fillota Koruni: 24 Prilli 1951 shpallet Dita e Krijimit të Aviacionit Luftarak Shqiptar

777
Sigal

INTERVISTA/ Flet ish -piloti i Aviacionit Ushtarak, Fillota Koruni: Aviatorët e parë shqiptarë u përgatitën në Jugosllavi në vitin 1945

Ja përse nuk isha në promovimin e librit të Edip Ohrit

Për arsye se unë  me ‘të, kur kemi qenë bashkë në punë kemi pasur një kontradiktë të jashtëzakonshme. Në kohën që kur ishim bashkë, kur u vra një pilot (Dh. R), unë e kam kundërshtuar konkluzionin e tij dhe të shokëve të tij për vrasjen e pilotit. Edhe në diskutimin që është bërë në organizatën e partisë por edhe kur erdhi Zëvendësministri Hito Çako, unë dola kundër konkluzioneve të komisionit ku ishte dhe Edip Ohri. Konkluzioni që bëri Edip Ohri me shokët e tij ishin një mashtrim, që unë as që e mendoja se mund të dilnin me atë konkluzion. për të sqaruar rrethanat e rënies. Sipas tyre piloti u vra për shkak të fishekëve të vjetër të katapultave, por në të vërtetë ai u vra se ishte i gjatë dhe u hodh me gjithë fenerë. Atij nuk i lejohej të hidhej me gjithë fanarë (katapulta e Mig-21 ka dy fanarë) për shkak të gjatësisë. Për këtë arsye ai duhej të hidhte në fillim fanarët. Pra konkluzionet e tyre ishin sajesë, ishin fallco. Këto komanda atij duhej t’ja jepnin nga komanda e drejtimit.

Po pse ishte fallco, sajesë konkluzioni i tyre?

për më tepër lexoni Gazetën Telegraf 

për më tepër lexoni Gazetën Telegraf