FOTO/ Super projekti me vlerë 800 milion dollarë, njihuni me gjigandin që do të ‘pushtojë’ detin

482
Sigal

Vetëm kur menduat që modelet e superyacht-it nuk mund të bëhen më ekstravagante, vjen një moment kur një “krijim” i ri t’i hedhë poshtë të gjitha zërat.

Projekti Valkyrie parashikon një anije spektakolare dhe të lëmuar të mbushur me karakteristika argëtuese luksoze super-cool e cila me një gjatësi prej 229 metrash do të jetë superyacht-i më i madh në botë.

Dhe është më e mira e gjithë kësaj?

Ju nuk do të duhet të jeni një miliarder për të hyrë në bord. Valkyrie është puna e Chulhun Park, projektuesi kryesor në Latitude Yachts të Letonisë. “Unë kam qenë i vendosur të krijoj një jaht unik vizual që do të dilte nga një flotë,” thotë Park për CNN.

Koncepti i Koresë së Jugut përfshin një kazino, teatër, galeri arti dhe konventë në bord, të cilat do të jenë të hapura për publikun.

“Shumica e njerëzve e konsiderojnë superyacht-in si pronë ekskluzive të miliarderëve për të shfaqur pasurinë e tyre. Megjithatë, një qendër e tillë do të ishte në thelb një arkitekturë lundrues e përdorur nga publiku”, –thotë Chulhun Park.

Nëse ndërtohet, kjo anije do të sfidonte gjatësinë prej 180 metrave të superyacht-it më të madhe në botë, Azzam – që besohet të jetë në pronësi të presidentit të Emirateve të Bashkuara Arabe, Khalifa bin Zayed al-Nahyan.

Park erdhi me idenë për Valkyri ndërsa studioi për magjistraturën e tij në Kolegjin Mbretëror të Artit në Londër.

Ai u bë projekti i tij i tezës, i mbështetur nga dizajnerët e jahteve me bazë në Monaco, Palmer Johnson Yachts, të cilët punonin Park para se të transferohej në Latitude Yachts.

Valkyrie është e bazuar në kafazin trimaran të mbrojtur me të drejtat e autorit Palmer Johnson, një strukturë që Parku thotë se zvogëlon zvarritjen ndërsa mundëson shpejtësi të lartë dhe ofron komoditet më të madh. “Poshtë vijës së ujit është projektuar nga Palmer Johnson Yachts dhe mbi vijën e ujit është projektuar nga Chulhun Park”, – shpjegon projektuesi.

Valkyrie do të strehojë 52 të ftuar në 26 kabina, së bashku me 92 anëtarë të ekuipazhit në 46 kabina – edhe pse Parku shton se mund të mbajë shumë më tepër vizitorë.

Materiali kryesor do të ishte prej çeliku ose alumini dhe një superstrukturë me fibër karboni. Aktualisht, kjo është vetëm një dizajn – por Parku thotë se është i bindur se mund të bëhet realitet. “Ka pasur interesim të sinqertë në projekt,” – konfirmon ai. Megjithatë, nuk do të jetë e lehtë. Projektuesi vlerëson se do të kushtojë rreth 800 milionë dollarë për të ndërtuar.