Si po mashtrohen mësuesit e emëruar në vendet vakant pas testit të kryer
Mësuesit që fituan testin dhe u përzgjodhën për të punuar në vendet vakante ndjehen të mashtruar. Këtë tashmë e pranojnë edhe vetë drejtuesit e arsimit, të cilët nuk dinë c’përgjigje t’u japin mësuesve që presin të fillojnë punën. Drejtoresha e drejtorisë rajonale të Arsimit të Kukësit Farie Zeneli pohon se, “asnjë prej mësuesve të shpallur fitues dhe që fituan vendin e punës pas një veprimtarie festive pak ditë më parë të zhvilluar në qytetin e Kukësit nuk mund të fillojnë punën. “Fillimin e punës për ta e ka në dorë Ministrja e arsimit Lindita Nikolla. Ajo duhet të japë urdhër që mësuesi që ka fituar vendin e punës edhe në zonën më të largët të fillojë punën. Një gjë e tillë bëhet vetëm me vendim të Ministres”. Duket paradoksale që vetë ministrja ka uzurpuar postin e shefes së kuadrit në të katër anët e vendit për të emëruar një mësues edhe në rajonin më të largët të zonës verilindore. Por një gjë e tillë u është bërë e ditur kandidatëve nga vetë drejtoresha rajonale e arsimit. Për gjithë kandidatët fitues përgjigja që u është dhënë ka ngjallur çudi. Kjo ka ngjallur që nga gjithë ajo eufori që u bë e njohur përmes nismës “mësues për Shqipërinë”, mësuesit fitues tashmë ndjehen krejt të mashtruar. Ata u kërkuan menjëherë për të filluar punën edhe pse në zona larg vendbanimit, por iu tregua se nuk mund të fillonin një herë për një herë. Sepse tullumbacja “mësues për Shqipërinë” u fry dhe u fry dhe kur plasi nxori vetëm një top të madh korrupsioni, I lexueshëm jo vetëm nga mësuesit kandidatë,por edhe nga gjithë komuniteti. Për mësuesit fitues, të lodhur nga mashtrimet e drejtorisë rajonale të arsimit kërkojnë një përgjigje se pse iu kërkua të hynin në test. Ndaj Ministrja duhet t’u kthejë të paktën një përgjigje mësuesve të mashtruar. Kur do të nisin punën? C’farë bëhet për luftimin e korrupsionit, kur vendet e punës të zëna nga mësues pa arsimin përkatës në qytet, apo në periferi të tij mbahen të fshehura për t’u shitur ? Pse nuk ushtrohet të paktën një kontroll pasi për këtë shkallë të lartë korrupsioni (shitje e vendeve të punës me para) është I njohur nga gjithë komuniteti ? Pse testimi u krye në muajin dhjetor dhe jo në muajin gusht ? Pasi kur nisi viti shkollor në vendet bosh të evidentuara se ishin të shumta u dërguan mësues pa arsimin përkatës, ndërsa mësuesve specialistë si gjithnjë iu komunikua se, “nuk ka vende të lira”. Por edhe tani, pasi fituan në kuadrin e nismës “mësues për Shqipërinë” po bëhen përpjekje për t’I eliminuar. Në këtë kuadër komuniteti dyshon se mësuesit pa arsimin përkatës që aktualisht janë në punë kanë paguar për vendin e [punës ndaje kanë të vështirë t’I largojnë ata për t’ua liruar vendin mësuesve fitues. Në këtë kuadër e çuditshme është lënia e specialistëve pa punë për shumë kohë dhe vendosja në punë e mësuesve pa arsimin përkatës. Ndaj analiza e këtij fenomeni është imperative të kryhet duke vënë para përgjegjësisë personat që duket ashiqare kanë punuar vetëm për shitjen e vendeve të punës. Rrumpalla që ka përfshirë sektorin e arsimit në rajonin verilindor është pasojë edhe e lëvizjes së shpeshtë të drejtuesit. Ndaj të paktën të mundësohet emërimi I një drejtuesi të arsimit, pasi prej më shumë se një viti janë ndërruar 5 drejtorë rajonalë, por të gjithë të komanduar, një paradoks që po bën të qeshë gjithë komunitetin e zonës verilindore.
Një përgjigje presin jo vetëm mësuesit e mashtruar që edhe pse kanë firmosur procesverbalin e fituesit, që është nënshkruar edhe nga përfaqësuesi I Ministrisë së Arsimit Novruz Ahmeti dhe Drejtoresha rajonale e arsimit Farie Zeneli, tashmë kanë humbur shpresën se do të mund të fillojnë punën përderisa Drejtoresha rajonale e arsimit u thotë se, “këtë punë e ka në dorë ministrja”. Paradoksale edhe ta mendosh se ministjrja do të merret edhe me emërimin e mësuesve në zonat më të thella të vendit. Të paktën, ministrja të na tregojë sa e vërtetë është cfarë u është bërë e njohur mësuesve të mashtruar. Pra, të na tregojë se kush është “pronari” I mashtrimit të mësuesve të specializuar për t’ia lënë vendin e punës mësuesve pa arsimin përkatës. Tashmë zhvillimet në arsim në zonën verilindore janë bërë kryebiseda e gjithë komunitetit, Vetë komuniteti e ka mësuar tashmë se arsimi është kthyer në një lodër përfitimi për një grup personash që kanë marrë në dorë drejtimin e tij. Ata kanë vetëm një hall: të kenë vende të lira për t’i shitur në shkollat pranë qytetit që ende mbahen të fshehura, apo edhe në zonat e largëta. Vetë mësuesit e mashtruar ndjehen të braktisur edhe nga opozita e cila vazhdon të heshtë për çfarë po ndodh në sektorin e arsimit. Ndërsa as nuk pret ndonjë ndihmë nga e ashtuquajtura sindikatë e cila vetëm sa u vjedh në pagë kuotizacionet kur janë në punë.
Artur Zeneli