Stresi i provimeve, psikologët: Ushqim dhe gjumë të shëndetshëm

185

Nën ankthin e provimeve nuk kanë janë vetëm maturantët por edhe studentët që po mbyllin një vit akademik. Sezoni shoqërohet me stres dhe ndjenjë paniku. Çfarë sugjerojnë psikologët? Sezoni i provimeve shoqerohet me stres. Klasat e nenta, vitet e treta dhe studentet jane nen akthin e provimeve. Po si po e menaxhojnë situatën? ”Kur kam për të mësuar pi shumë kafe”, thotë një studente. ”Nuk jam pro pijeve energjike, është më mirë të mësosh e të bësh pauza të gjata”, thotë një tjetër.

Gjatë provimeve shtohet ankthi, apo edhe ndjenja e panikut. ”Truri prodhon lëndë kimike të tilla që mund të bëjë niveli i energjisë të jetë më i rritur. Nxënësit apo studentët mund të bëjnë që do iu rrisin përqendrimin përdorimi i tepërt i kafeve apo i pijeve energjetike, por në fakt ai ndikon negativisht në vijim të procesit të të mësuarit”, shprehet psikologia Eriselda Dervishi.

Çfarë sugjerojnë në këto kushte psikologët? ”Gjatë periudhës së sezonit të provimeve studentët të krijojnë rutine të shëndteshme, si të ushqimit, të gjumit, vrapi nga liqeni, not, palestër. Janë aktivitete që do ta qetësonin trurin e tyre, e do të çlirojë më shumë oksigjen e ata do të jenë më të prirur për të mësuar, apo për të qenë të përqendruar në aktivitetet që zhvillojnë”, shprehet Eriselda Dervishi.