Shifrat dhe ekonomia tregojnë se shqiptarët janë bërë më… romantikë!

897
Një licencë biznesi, një furnizues lulesh dhe bimësh, njerëz kreativë në rregullimin e buqetave të luleve dhe frigoriferë: kaq nevojitet për të hapur një dyqan lulesh dhe të tilla, shohim shumë në rrugët e kryeqytetit.
Tre vitet e fundit importet e bimëve janë dyfishuar, teksa shqiptarët po kultivojnë traditën e dhurimit e luleve në raste gëzimesh e hidhërimesh. Sipërmarrjet po kujdesen më shumë për mjediset e tyre dhe shtimi i vilave ka rritur kërkesën për bimë dekorative. Dasmat i kanë dhënë një tjetër hov këtij biznesi… 
Biznesi i tregtimit të luleve dhe kultivimit të bimëve ka shënuar një rritje të fortë në tre vitet e fundit, duke reflektuar një tendencë të shqiptarëve drejt natyrales, dhurimit të luleve në raste gëzimesh e fatkeqësish, tendencës së bizneseve për tu kujdesur për ambientin përreth dhe projekteve të punëve publike për zbukurimin e qyteteve.
Të dhënat e INSTAT tregojnë se importi i grupit “Pemët dhe bimët, rrënjët, lulet dhe gjethet zbukuruese” arriti në 840 milionë lekë (rreth 6.2 milionë euro) në vitin 2016, duke u dyfishuar në krahasim me 2013-n dhe rritje 21% në raport me vitin e mëparshëm.
Duke pasur parasysh se vlera e shtuar e këtyre produkteve është shumë e lartë tregu vlerësohet disa herë më i lartë. Vetëm Garden Line, më e madhja në vend, kishte një qarkullim vjetor prej 1.43 miliardë lekësh në 2016-n (rreth 10 milionë euro), me një dyfishim në krahasim me 2015-n.
Tendenca rritëse ka vijuar edhe përgjatë 2017-s. Të dhënat e INSTAT tregojnë se importet e i grupit “Pemët dhe bimët, rrënjët, lulet dhe gjethet zbukuruese” për periudhën janar-shtator arritën në 780 milionë lekë, me një rritje prej 25% në raport me të njëjtën periudhë të një viti më parë.
Sigal